#1 Skrevet Juli 16, 2007 Hei. sliter litt med å finne nye bærearmer og etc til forstillingen på A8'n.(møller og Veng utgår, samme med Autospar og krogslund) det er gjort en endring/oppgradering etter chassis nr S (95mod) i følge AKTE så har da enkelte bærearmer fått nytt delenummer. Men hva er den fysiske forskjellen? er det endringer i formen på de? det høres jo ev merkelig ut siden bilene fremdeles er make: klø : Noen med info elelr en formening om hva som er forskjellen mellom 95 og 97 så skrik ut. og forresten.. det haster noe heilt sjukt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 Hei! Vag har jo hatt MYE problemer med dette. Mener å ha lest at de på et eller annet tidspunkt gikk bort i fra sine "egen produserte" og over til en underleverandør. Kan det være det som forårsaker endringen i nummeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2007 Ser i akte at det er begge de øvre lenkearmer som har fått nytt delenummer... Det snodige er at både hjullagerhuset og innfestningsbraketten (lagerbukken) der disse lenkearmene festes i er make på alle fra 94-98: klø : kan det være forskjellig lengde på stagene? får ikke det helt til å stemme.. hjeeeeeelp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 Når det gjelder bærearmene på audi generelt er ikke dette helt 100%. Dette er det noen som har gjort noe med, og dette selges rimelig billig. Koster litt over 1000 kr for ei arm på møller, og det er jo som sagt 8 stk. Ring han her du, så blir ting stille framme igjen. http://www.blocket.se/vi/12204917.htm?ca=3_s Etter det jeg vet kom det noen endringer i 97, dvs med nytypen 2.8 liter kom endringene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2007 Ring han her du, så blir ting stille framme igjen. http://www.blocket.se/vi/12204917.htm?ca=3_s Etter det jeg vet kom det noen endringer i 97, dvs med nytypen 2.8 liter kom endringene Har sendt han mail og de har jo et sett for alle A8/S8 som jeg finner rart hvis det skjedde endringer i 97 (som min bil er) Har bedt om mer spesifik informasjon om kit'et han mtp de endringene så får vi se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2007 Kjøp der hvor Christian gjorde til essfyran, fra Sverige. Husker ikke navnet i farten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2007 Kjøp der hvor Christian gjorde til essfyran, fra Sverige. Husker ikke navnet i farten Det er han det snakkes om nå. kan bare ikke forstå hvorfor fastone.se sitt kit kan passe alle årsmodeller mens alle andre som selger slike kit skriker over at det kun passer til et gitt chassisnr serie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2007 Mekonomen og Lemfõrder ble løsningen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...