#1 Skrevet Juli 16, 2007 Skulle ta av speilet på bilen min her om dagen, for å gjøre reint osv, men da jeg skulle ta av speilet sprakk det i ruta og har 10cm lange sprekker i området rundt speilet. Dette speilet jeg har skal vel gå ann å ta av? Det sitter et kuleledd der, har gått lett å ta av tidligere... Hvordan dekker forsikringen dette? Har hørt at om man har kasko, så dekker de det uten bonustap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 nok med delkasko, dekker tyveri og glass skader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2007 Skulle ta av speilet på bilen min her om dagen, for å gjøre reint osv, men da jeg skulle ta av speilet sprakk det i ruta og har 10cm lange sprekker i området rundt speilet.Dette speilet jeg har skal vel gå ann å ta av? Det sitter et kuleledd der, har gått lett å ta av tidligere... Hvordan dekker forsikringen dette? Har hørt at om man har kasko, så dekker de det uten bonustap. Ny frontrute på Delkasko og Kasko får du uten bonustap ja, 2000- i egenandel. Steinsprang rep er vel gratis hvis jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 hm... må ut med 2000,- altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...