#1 Skrevet Juli 16, 2007 Noe som vet om det er noen i oppland som valser skjermbuer? skulle hatt gjort dette fort som mulig pga jeg skal bruke bilen på ferie.Valsespesialisten hadde ikke tid ennå.Mener jeg har hørt at det er noen på Jessheim som driver med sånt,noen som i tilfelle har noe nr??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 Noe som vet om det er noen i oppland som valser skjermbuer? skulle hatt gjort dette fort som mulig pga jeg skal bruke bilen på ferie.Valsespesialisten hadde ikke tid ennå.Mener jeg har hørt at det er noen på Jessheim som driver med sånt,noen som i tilfelle har noe nr??? Hva dim er det på felger og dekk da? Mye senket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2007 Noe som vet om det er noen i oppland som valser skjermbuer? skulle hatt gjort dette fort som mulig pga jeg skal bruke bilen på ferie.Valsespesialisten hadde ikke tid ennå.Mener jeg har hørt at det er noen på Jessheim som driver med sånt,noen som i tilfelle har noe nr??? SOS Biloppretning på Kløfta valser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 takk for svar:) det sitter justerbart på den,og jeg kunne tenkt meg å senket den en del mer. dim på felger er: 10*17" bak og 8,5*17" foran. innpress er ET13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2007 SOS Biloppretning på Kløfta valser. Er du sikker? Mener å ha hørt at de har sluttet med å valse jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2007 takk for svar:) det sitter justerbart på den,og jeg kunne tenkt meg å senket den en del mer. dim på felger er: 10*17" bak og 8,5*17" foran. innpress er ET13 Innpress 20 bak og 13 forran eller noe tenker jeg, eller? Må nok valse litt ja, men alt går (nesten).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2007 Innpress 20 bak og 13 forran eller noe tenker jeg, eller? Må nok valse litt ja, men alt går (nesten).. Det stemmer nok ja:) bak går det nesten knirkfritt men foran er det den forbanna kanten innover som spiser dekka mine.så den må brettes inn og buen må brettes ut litt.da skal det senkes noen cm til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...