Polering, Meguiars, blank bil....

Anbefalte innlegg

MG7 er rå Remy, gled deg!

Men desverre så er det stor forskjell på hvor tett farge bilen har. Den er nemlig helt rååå på tette farger, eks sort, mørk blå, rød osv.. På min fikk jeg ikke helt den største effekten, det er nok pga den ikke er så sort.. Selv om den heter Black pearl :P Meguairs Proff serien (MG, Mirror Glaze) er utrolig bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, jeg gleder meg allerede. Mtp shine effekten som kom av bare MG66 som seales med MG26 gleder jeg med til en mediumcut først, for deretter å gjevne ut med MG66, så få på MG7 og seale det hele med MG26!!! Bilder kommer når dette er gjort. Har IKKE blitt skuffet av NOE fra MG enda... syke syke produkter... Kan vel telle på en hånd produkter som gang på gang holder det de lover ;) MG2 skal påfæres med gul cyclo pad på de værste problemområdene som nederst på fangeren foran, deretter mørkere gule cycloen på fronten og orange over resten, men før dette skal seff hele bilen clayes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MG26 er en voks

MG20

MG21 er sealere ;)

MG21 2.0 kommer snart (holdbarhet x2 fra MG21 og skal være godkjent av flere bilmerker enn den forrige)

 

Kjør på, vi gleder oss til mer bilder:

Jeg får kun opp spmtegn på de første bildene!? noen som vet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MG26 er en voks

MG20

MG21 er sealere ;)

MG21 2.0 kommer snart (holdbarhet x2 fra MG21 og skal være godkjent av flere bilmerker enn den forrige)

 

Kjør på, vi gleder oss til mer bilder:

Jeg får kun opp spmtegn på de første bildene!? noen som vet :P

 

Ja, og voks er besykttende lag ;) Ergo, noe man gjør etter en polish :) Så om den ikke har det vitenskaplige eller markedsførte navnet sealer, er det jo akkurat det den gjør :D Om det er skikkelig voks dog!

 

Ang bildene er de slettet fra serveren, skal få tak på de igjen. Ellers så kommer det jo nye. Foto kunnskapene har blitt drøssvis bedre også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiar`s har markedsført NXT2 som en voks, slik at mannen i gata skal skjønne hva han kjøper.

Det er en sealant, akkurat som M21.

Når det gjelder holdbarhet holder jeg en knapp på #21 og #21 2,0

 

Har jo alle tre og noen til, skulle jo gjort en langtest.....

 

Dama sin Golf står utenfor med et testlag med NXT2. Ser temmelig nice ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men disse nxt produktene, det er de samme produktene man finner på feks bilextra etc, som er forbruker produkter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NXT er en del av forbruker-serien, men brukes ofte av proffesjonelle :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.