#1 Skrevet Juli 16, 2007 Hvor er veivhus vetilasjonen på rs2? Jeg har litt oljefilm i innsug slanger og det kommer hvit eksos på kald motor. Mistenker veivhus vetilasjonen. Bilder hadde vært fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 bilde fra etka ,litt dårlig kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2007 Tusen takk:) Hvis det er tett noen plass i dette system. Hvor bør jeg kontrollere rengjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 Tusen takk:) Hvis det er tett noen plass i dette system. Hvor bør jeg kontrollere rengjøre? Plukk av og rens spesielt del nr. 3 og del nr.5. Nr. 5 er kalt flammesbeskyttelsesblikk, men den ser ut som en liten kost eller piperenser. Den sitter ofte litt oppi metallrøret. Ta den ut og rens den, fordi den er ofte igjengrodd med guffe. Søk på "flame trap" på http://www.s2forum.com for mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...