KRISE!! Armen på girkassa brakk!

Anbefalte innlegg

Hei, opplever marerittet nå.

Skulle få av siste girfestet (høyre) idag. Lå under bilen (bilen på bukker ca 30 cm over bakken).

Det er trangt og jævlig og jeg ser kun på ett øye (hornhinnebetennelse). Festet sitter faen så godt gjemt og trangt, men jeg fikk da lurt inn en fastnøkkel ved drivakselen og brukte skralla med forlenger fra bunn.

Tar i ganske greit da jeg tror fastnøkkelen glipper, får skralla i huet og banner lenge og vel, før jeg går og tar øye-dråper. Setter inn nytt girfeste, fester det i 2x13mm, syns det er rart at festearmen på kassa ser annerledes ut her enn på andre siden. SÅ finner jeg en bit som jeg ikke ville finne.

Armen fra kassa har røket akkurat midt på hullet til festeskruen (15mm tror jeg). Har de ytterste 3 cm liggende på pulten her nå, og jeg ser ikke lyst på tilværelsen. kassa ligger forsåvidt på festet, men bare med ca den ene halvparten av ringen.

Bilen skal/skulle vært på møller hvam i morgen for å fikse rustskader +div. Lakkerer skulle også være klar til slutten av uka.Jeg skulle selvfølgelig "bare" ordne dette først.

HVA GJØR JEG NÅ?? Jeg har jo hele natta på meg, så noe nyttig må jeg jo få gjort.

Underlig hvordan humøret går fra: Endelig 034 fester over det hele. Til: DRIIIIT!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare få denne opp, det haster VELDIG..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.