#1 Skrevet Juli 16, 2007 Akkurat når bilen begynner å lade og kommer til 0.5-0.6bar, så er det noe som "slår inn" og den stopper å dra, bare "durer" samt det smeller litt i hytt og pine i eksosen..Som om den kutter pga noe... Har testa n75ventil og kobling til den, hjernen har nettopp fått seg MTM steg 2 m/2.5bars map som er testet og fungerer...Hadde noe av det samme problemet før chip også..Men da er jo ikke ladetrykket noe spesielt høyere enn 0.6-0.7 så.. Har ikke testet for lekkasjer på trykksiden eller noe sånt, men her er det noe annet tror jeg..Som gjør at den kutter.. Begynner å bli mektig lei, og litt blank på hva det kan være.. Noe ideèr? Edit: Det gjelder da min 200 20v med 3bmotor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 Kan jo være LMM da, ville prøvd å ta av kontakten å se om du merka noe forskjell. Bankesensor kan også være en mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 Kan jo være LMM da, ville prøvd å ta av kontakten å se om du merka noe forskjell.Bankesensor kan også være en mulighet. Vil man ikke kunne se om LMM er gåen da.. Hvis man tar den ut å sjekket at trådene er der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2007 Kan jo være LMM da, ville prøvd å ta av kontakten å se om du merka noe forskjell.Bankesensor kan også være en mulighet. Har tatt ut kontakten på den, da går jo bilen så og si ikke i det hele tatt... Bankesensorer har jeg testa, tror jeg. Men tror ikke jeg har funnet riktige kontakter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2007 Da er det ikke lmm ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2007 Lekkasje et elelr annet sted... hadde samme symptomer på min og da var slangen inn på ic'n sprukket.. såpass lite hull/rift at man ikke så det, men det gjprde sitt til at den gav seg på 0,5 bar og fikk feilkode "maxi ladetrykk overskredet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2007 Pluggledninger Mikkel;) Var samma på min å husker du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2007 Har funnet en sikring som kjører hjernen i "check modus" også, som har stått i bilen hele tiden, men som IKKE skal sitte der når man kjører..Så, Mye rart her Lekkasje et elelr annet sted... hadde samme symptomer på min og da var slangen inn på ic'n sprukket.. såpass lite hull/rift at man ikke så det, men det gjprde sitt til at den gav seg på 0,5 bar og fikk feilkode "maxi ladetrykk overskredet" Har bestilt SAMCO kit, men det kom seff ikke på forrige levereanse hos Kollevold Dette med "max trykk overskredet" resulterer i "nødmodus" såvidt jeg har skjønt? Pluggledninger Mikkel;) Var samma på min å husker du:) Har tenkt på det...Heh.. MEn skulle ha prøvd med noen friske først... Gidder ikke kjøpe nye til en formue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2007 Har bestilt SAMCO kit, men det kom seff ikke på forrige levereanse hos Kollevold Dette med "max trykk overskredet" resulterer i "nødmodus" såvidt jeg har skjønt? Jepp... var i allefall det vag-com maste om når det skjedde meg (selvsagt under vaccs på rudskogen for noen år tilbake: bh : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2007 Har funnet en sikring som kjører hjernen i "check modus" også, som har stått i bilen hele tiden, men som IKKE skal sitte der når man kjører..Så, Mye rart her Har bestilt SAMCO kit, men det kom seff ikke på forrige levereanse hos Kollevold Dette med "max trykk overskredet" resulterer i "nødmodus" såvidt jeg har skjønt? Har tenkt på det...Heh.. MEn skulle ha prøvd med noen friske først... Gidder ikke kjøpe nye til en formue Ta en tur på lokallagstreff så kan jeg prøve å ta en kikk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2007 Ta en tur på lokallagstreff så kan jeg prøve å ta en kikk.. Spørs om jeg rekker pga påbygging av huset hjemme.. Og jeg jobber som tømrer, så du kan gjette hvem som har jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...