Mista nøkkel til låseboltene, HJELP!

Anbefalte innlegg

Forrige eier har mista nøkkelen til låseboltene på felgene, noen som vet hvordan merke dette er eller hvordan jeg kan få de opp?

DSC00828.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom en butikk som selger felger og håp på det beste!

I verste fall kan de vel borre ut bolten..

Lykke til:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligner på låseboltene jeg har. Problemet er da at koden til nøkkelen er preget inn på selve nøkkelen, og innpakningen, og ikke på selve bolten. Hvis du da ikke har hverken nøkkelen eller esken, så kommer du ikke langt. Mine bolter er av fabrikat Simbolz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp en pipe som passer sånn ca med diameteren for 'låsepinnene', lag en mal vha. litt kitt, og slip til med lette bevegelser så du ikke mister herdingen. Ikke slip for dypt da du ellers får for lite hold..

Eneste tips jeg kommer på i tillegg til å sveise på 'nupper' på en pipe som du filer ned etterpå.. Ser ut som den sitter dypt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som det står over her stikk innom en bil eller dekk verksted, de har som regel verktøy for og løsne låsebolter,

kjenner flere som har fått hjelp på den måten i hvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg et SERIØST stort problem! får de faen ikke opp, har prøvd og borre, grisepikk og alt mulig..

OM noen der ute har verksted eller mener de kan fikse dette IKVELD eller IMORRA så blir det GODT betalt!

Vennligst ring meg på tlf: 95725070 snarest.. Er krise ettersom jeg er avhengig av og få brukt bilen..

Bjørnar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bolten for hard til at det går å borre den?

Det beste kunne jo vært å borre midt i bolten med samme diameter som gjengepartiet på bolten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bolten for hard til at det går å borre den?

Det beste kunne jo vært å borre midt i bolten med samme diameter som gjengepartiet på bolten...

Er for hard ja, eller spiser opp borra med en gang iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikk på nermeste dekkverksted,vianor eller lignende.dem fikser biffen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stikk på nermeste dekkverksted,vianor eller lignende.dem fikser biffen..

Håper det, står opp tidlig imorra og spør i hele fylket om jeg må.. Hvis ikke er jeg fucked: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare sveise deg på bolten og vri :) Funker som F det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det, står opp tidlig imorra og spør i hele fylket om jeg må.. Hvis ikke er jeg fucked: dum :

Detta årnær seg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta årnær seg;)

Det gjør det nå. Takket være deg:) Ses imorra;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes piper som skrur seg på hjulboltene, slik at når du skrur opp bolten, så skruer pipa seg samtidig inn i bolten.

Men for sent nå, og dessuten så er det ikke alle som selger disse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært hos John Arne, han fikk de ut:) STOR takk til John Arne! Dette hadde jeg ikke klart alene:)

Foto0356.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.