#1 Skrevet August 13, 2004 Som topic sier - hvordan rengjør man en meeeget skitten KN luftfilterinnsats til A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2004 Kjøp deg et rensesett fra forhandleren av K&N filtere. Dette består av 1 stk. sprayflaske for "avfetting" av filtere. Spray på og la virke i ca 5 min. Skyll ut med lunkent vann (viktig) FRA DEN RENE SIDEN!! la så filteret tørke. Sett så inn filteret med olje fra den andre sprayflasken i settet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2004 Du må kjøpe K&N rensekit og rense det med Det er viktig at du kjøper rensekit og ikke bruker noe annet, da ionebindingene i filteret er følsomme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2004 Og Arne... Bare fordi du var raskere enn meg er jeg fortsatt søtest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2004 her er bruksanvisningen på engelsk: http://www.knfilters.com/clningins.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Og Arne... Bare fordi du var raskere enn meg er jeg fortsatt søtest Oki smukken.... LOL:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2004 Til tema: Hvor gammelt er det? Lurer litt på det siden jeg akkurat har satt inn nytt filter i min og lurer på når jeg evt må rense det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2004 Tanx folkens - skal si det er repsons å hente her - IMPONERT!! KN rensekit kjøpes mandag - kjerra står uten LMM uansett !!#"¤%¤"!!!. .... får heller be sjefen om lov til å kjøre boble noen dager.... eller enda bedre.. hun får kjøre ... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2004 Opprinnelig postet av Kristian L. Johnsen Til tema: Hvor gammelt er det? Lurer litt på det siden jeg akkurat har satt inn nytt filter i min og lurer på når jeg evt må rense det. Filteret var kjørt ca. 40-50.000 og var fullt av driit - inkludert en halv bisverm og noe asfalt/olje gørr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 13, 2004 Hentet fra K&N sin FAQ-side: (på engelsk for de som er litt i tvil) How do I know when to clean the filter? The general rule of thumb is that the filter needs to be cleaned when the dirt build up gets as thick as the wire mesh. The usual interval is 30,000 - 50,000 miles depending on driving conditions. We recommend that you check your filter about once a year in normal usage. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...