Porsche er Porsche & Supra er riskoker!

Anbefalte innlegg

Et bevis på at Porsche er Porsche og Supra bare er riskoker : haha : Bite the dust ricemachine.

Har sett mange videoer med 600 og opp til 1000 hk Supraer som de har det moro med en Porsche på 300-400 hk, men i dette tilfellet har de ca. likt (dvs. Supraen har ca. 100 gamp mer) , BUT WHO MUST BITE THE DUST? : haha :

Svensken med Supraen.. "Fxxn besviken är jäg..: gråter : "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

supra er da en fet bil det. Motorlyden overgår porsche sin late boxer uten problem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

supra er da en fet bil det. Motorlyden overgår porsche sin late boxer uten problem

Tror nok jeg fortsatt ville hatt en porsche : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supraen er sikkert en av de bedre riskokerne det, det er jeg helt enig i, men Porsche er en BIL.. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her snakker vi en RUF også, selveste rosinen i pølsa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er vektforskjellene på disse bilene da? Har jo en del å si. Pluss at supran har dårligere grep en porscha som har motoren bak. Men for ALL del.. hadde ikke vurdert et sekund å velge supran. Prosche er min absolutte favoritt.:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lat boxer fremfor en symaskin ANY DAY. Ingenting som slår boxer lyden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OOORD!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke 5'er lyden engang:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler meg litt rar nå som synes boxer lyd er omtrent like stygt som wankel lyd..

Ingenting slår en saftig V10 er min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Supra'n har feit lyd jeg! Alle dissa Porschene bare "skrangler"... Ikke noe fin lyd i det hele tatt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns også Supra var litt småkul helt til jeg så dashbordet...Toyota Camry look-a-like? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns også Supra var litt småkul helt til jeg så dashbordet...Toyota Camry look-a-like? : haha :

Disse som er bygd om fra høyreratt til venstreratt har som oftest dash fra andre biler, eller ombygd dash fra andre biler... Hvertfall som jg har fått med meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens vi fortsatt er inne på Porsche, så satt jeg nesten å holdt meg fast i stolen når jeg så denne filmen her.Gutt som kjører..Gir seg ikke heller.Holder på over 8min.Sitter helt anspent,hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens vi fortsatt er inne på Porsche, så satt jeg nesten å holdt meg fast i stolen når jeg så denne filmen her.Gutt som kjører..

Har hatt denne filmen på VHS i mange år. Synd du ikke ser alle de VIRKELIG tøffeste klippene på dette klippet, men denne mannen kan kjøre! Eller rettere sagt kunne kjøre, da han kjørte i en fjellvegg for noen år siden.. Han var etter sigende testsjåfør for RUF og var vel en av de beste i verden til å ratte gammel 911. For å kjøre slik som han gjør her så skal du kunne tingene dine :tilber: ! Kjøre fort med eldre 911 krever sitt av sjaføren, hvis ikke har du plutselig 99 armer : smil :

Angående 8 minutter, så er det tiden en bruker hvis en er meget dyktig med en 911 rundt ringen..

Bilen som er brukt på klippet er en "Yellowbird" eller RUF CTR som var verdens raskeste serieproduserte bil i 1990 med 342 km/t.

Har selv kjørt 911 Carrera på ringen og kan trygt si at det er noe av det heftiste jeg har opplevd angående alt som har med bil å gjøre! Har du muligheten, så gjør det !

Glemmer aldri da jeg hadde ca 200 km/t og nådde igjen en dobbeldekker turistbuss med pensjonister inne på "die Grüne Hölle" . : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt syk kjøring på den mannen.Satt anspent under hele filmen i 8min.Ble jaggu sliten av det :P

Utrolig kjøring!Han kunne det han drev med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har jommen meg skills! Han spiller på døds synden for å tyne grepet max i svingene.. her snakker vi hårfin balanse mellom rabiat rask rundetid og makrell i tomat!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke 5'er lyden engang:nana:

De stiller på en delt førsteplass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne mannen kan kjøre! Eller rettere sagt kunne kjøre, da han kjørte i en fjellvegg for noen år siden.. Han var etter sigende testsjåfør for RUF og var vel en av de beste i verden til å ratte gammel 911. For å kjøre slik som han gjør her så skal du kunne tingene dine :tilber: ! Kjøre fort med eldre 911 krever sitt av sjaføren, hvis ikke har du plutselig 99 armer : smil :

Angående 8 minutter, så er det tiden en bruker hvis en er meget dyktig med en 911 rundt ringen..

Bilen som er brukt på klippet er en "Yellowbird" eller RUF CTR som var verdens raskeste serieproduserte bil i 1990 med 342 km/t.

. : faint :

Sjåføren er Walther Røhrl, velkjent for de fleste skulle jeg tro!

Fler klipp...

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=3619443693981877229

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=4068450400877418701

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bevis på at Porsche er Porsche og Supra bare er riskoker : haha : Bite the dust ricemachine.

Har sett mange videoer med 600 og opp til 1000 hk Supraer som de har det moro med en Porsche på 300-400 hk, men i dette tilfellet har de ca. likt (dvs. Supraen har ca. 100 gamp mer) , BUT WHO MUST BITE THE DUST? : haha :

Svensken med Supraen.. "Fxxn besviken är jäg..: gråter : "

Idiotisk innlegg.: bh :

Supra er en VELDIG bra bil. MANGE i USA som kjører med 700+ på bakhjula med orginal motor som er holdbart. De tåler masse juling.

Ikke bare det men du sammenligner en bil som er 10 år gammel med en rimlig ny bil.

Den Supraen koster 1/4 av den RUFen. Supra er en KJEMPE bra bil for pengene - om du bor i USA eller Sverige.

Ingenting i innlegget ditt er relevant egentlig.

Samme som å si "Se her, en Rolls Royce Phantom er jo sååå mye bedre enn en A8, A8en er jo bare en masseprodusert bil mens Phantom er håndlaget, 10x bedre kvalitet... osv osv": dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uansett hadde begge like mye hester, og RUF'en dro godt ifra. var vel det som han ville vise :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilene ikke er sammenlignbare, så skjønner jeg ikke hvorfor det vrimler av videoer på youtube ol. der dem sammenligner Porscher og Supra´er... Er mange videoer der standard Porscher må gi tapt mot supraer på 600 -1000 hk og porschene kanskje ikke har mer enn 300 hk (veldig rart) Tenkte bare jeg ville vise hvordan ting er når dem har likt med hk... Supraen ble plutselig ikke så tøff i buksa da.. : rolleyes For all del Supra er en bra bil det, men for min del mangler den litt sjel akkurat som mange andre plastikk-vinge-2fast2furius-wannabe´s som sikkert går bra men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjåføren på den forrige videoen heter Stefan Roser, filmen heter Faszination og er vel som sagt tidligere en reklame/promo film for Ruf Yellowbird.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjåføren på den forrige videoen heter Stefan Roser, filmen heter Faszination og er vel som sagt tidligere en reklame/promo film for Ruf Yellowbird.

Faszination aus den Nurburgring ;) Har sett filmen ja og var ganske sikker på at det var Walter som kjørte, har gått i den tro siden midten av 90tallet... Men tok tydeligvis feil... Har blandet sammen flere klipp og gått i den tro at sjåføren var den samme... Men rå er de begge to : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører veldig mye Evo og det er samme som Supra, er og blir en riskoker.

Selvfølgelig er biler som Audi. Porch, Mercedez, BMW mye mer bil... sån er det bare... :)

Audi er best...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.