Porsche er Porsche & Supra er riskoker!

Anbefalte innlegg

Supra over Porsche anytime :D Er en legende, en levende legende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilene ikke er sammenlignbare, så skjønner jeg ikke hvorfor det vrimler av videoer på youtube ol. der dem sammenligner Porscher og Supra´er... Er mange videoer der standard Porscher må gi tapt mot supraer på 600 -1000 hk og porschene kanskje ikke har mer enn 300 hk (veldig rart) Tenkte bare jeg ville vise hvordan ting er når dem har likt med hk... Supraen ble plutselig ikke så tøff i buksa da.. : rolleyes For all del Supra er en bra bil det, men for min del mangler den litt sjel akkurat som mange andre plastikk-vinge-2fast2furius-wannabe´s som sikkert går bra men...

: bh : : bh : : bh : : bh :

Fordi det er morsomt å se / gjøre.

 

Om en trimma Supra kjører mot en Murcielago og Supra'en vinner "racet", så er ikke Supra en bedre bil - den er bare kjappere.

 

Man kan jo selvfølgelig sammenligne hvilken bil som er kjappere fra xx->xxx. Den ene vinner, den andre taper. Her tapte Supra'n. Enkelt og greit.

 

Å komme her og si "fy f*** Supra er en treig/dårlig bil i fordhold til denne RUF Porschen" er ganske dumt. En Supra er en kjempe bra/kjapp bil for pengene den koster.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh : : bh : : bh : : bh :

 

 

Pass deg så du ikke sprenger ett blodkar nå :P

 

For min del er Supra en uaktuell bil, og vil alltid være det. Den bærer preg av å være ment for det amerikanske muskelbil markedet. Det estetiske er så som så i mine øyne og jeg har enda til gode å se en som virkelig går fort andre steder enn på stripa. Effekt messig er det mange imponerende Supra bygg både her i Norge og i andre land, hvorvidt de har 700hk på orginale motorer problemfritt blir en spekulasjon i mine øyne. De som jeg har sett i Norge med slike effekter er langt fra originale.

 

Go fast, go Audi :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget med supramotoren er jo at du kan dra ut 600-700hk uten å gjøre noe med innamten. Dvs bare kline på turbo, grenrør, ic, dyser osv osv.

 

Blir en smule billigere når man ikke trenger å ta av toppen liksom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass deg så du ikke sprenger ett blodkar nå :P

 

For min del er Supra en uaktuell bil, og vil alltid være det. Den bærer preg av å være ment for det amerikanske muskelbil markedet. Det estetiske er så som så i mine øyne og jeg har enda til gode å se en som virkelig går fort andre steder enn på stripa. Effekt messig er det mange imponerende Supra bygg både her i Norge og i andre land, hvorvidt de har 700hk på orginale motorer problemfritt blir en spekulasjon i mine øyne. De som jeg har sett i Norge med slike effekter er langt fra originale.

 

Go fast, go Audi :D

 

Er veldig mange kjappe Supra'er. Brad D. har en del vids på nettet. Han har orginal motor, og har benktet over 800HK på hjula. Han har solgt bilen nå, men den kjørte han veldig hardt, og har ikke hatt noen store problemer med den.

 

Jeg satt på med den etter han hadde benktet 774HK på hjula @ 32 PSI (tror jeg det var), men da var det mye hjulspin på benken (rullende landvei).

 

Fy F*** det gikk unna :D Bare spant bortover egentlig, men var morsomt uansett: rock :

 

Du har også en Supra som kjører veldig bra på bane 2 plass eller noe i gruppen - var i et blad i USA for en liten stund tilbake. Orker ikke å finne link osv nå. Så det er ihvertfall en bra Supra banebil. Den har en T62 turbo tror jeg - 500-600 på hjula.

 

Som sagt, MYE bil for pengene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget med supramotoren er jo at du kan dra ut 600-700hk uten å gjøre noe med innamten. Dvs bare kline på turbo, grenrør, ic, dyser osv osv.

 

Blir en smule billigere når man ikke trenger å ta av toppen liksom :)

 

Prisen for å ta av toppen er blåbær i forhold til alle de kontrollerne som disse japsegutta bruker, det tyyyyter jo små bokser til 3-4000.- stykket ut av dashboardet på samtlige japsebiler. For all del, sikkert en fin motor etc, men det er ALDRI billig å trimme til 6-700hk på noe under 8 sylindere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig mange kjappe Supra'er. Brad D. har en del vids på nettet. Han har orginal motor, og har benktet over 800HK på hjula. Han har solgt bilen nå, men den kjørte han veldig hardt, og har ikke hatt noen store problemer med den.

 

Jeg satt på med den etter han hadde benktet 774HK på hjula @ 32 PSI (tror jeg det var), men da var det mye hjulspin på benken (rullende landvei).

 

Fy F*** det gikk unna :D Bare spant bortover egentlig, men var morsomt uansett: rock :

 

Du har også en Supra som kjører veldig bra på bane 2 plass eller noe i gruppen - var i et blad i USA for en liten stund tilbake. Orker ikke å finne link osv nå. Så det er ihvertfall en bra Supra banebil. Den har en T62 turbo tror jeg - 500-600 på hjula.

 

Som sagt, MYE bil for pengene.

 

 

Åååh, Brad D ja ... omtrent som John D da. Han har 1000hk på en orginal 1.8T, tror jaggu han har orginal turbo også :D Håper du tar den som en spøk :nana: Sikkert flotte saker, men uansett hva du skriver vil du naturlig nok møte en viss skepsis her på VACN forumet. Porsche har nok større muligheter for troverdighet da dette merket ligger noe nærmere VAG ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

 

Ruf RGT 12 anytime : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååh, Brad D ja ... omtrent som John D da. Han har 1000hk på en orginal 1.8T, tror jaggu han har orginal turbo også :D Håper du tar den som en spøk :nana: Sikkert flotte saker, men uansett hva du skriver vil du naturlig nok møte en viss skepsis her på VACN forumet. Porsche har nok større muligheter for troverdighet da dette merket ligger noe nærmere VAG ;)

 

Jeg har vært på et stort (største tror jeg?) Supra forumet siden 2003 og besøker det ofte. Lest veldig mye om Supra de siste årene, og det er en SYNSYK bra bil. Er ikke noe poeng å være skeptisk til Supra. MANGE som kjører godt over 600HK på hjula med kliss orginal innmatt i flere år og de går fortsatt!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.