#1 Skrevet Juli 16, 2007 Hei! Eg skal demontere lister på dører og plasten som dekker kanalane på 99 mod Passat stv. Nåken som har gjort dette før som kan tippse meg korleis en gjere det? slik at e slepper og ødlegge nåke før eg finner ut av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2007 Hei det er ca 1000 skruer ,også sitter dem på dørene i slike "klips" er bare og nappe det av, greit og være litt forsikig da, samme med den klossen bak. Den under sitter skrud under dem på dørene på en måte der napper du av et langt plast deksel og finner nok noen skruer, samme under bilen. En stykk kiwi pose tilsammen. Håper du klarer og skjønne noe av dette jeg sier her for det gjør ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 Listene på døren: Er dei skrudd? eller er dei berre å nappe ut? vist dei er skrudde må eg ta av dørdeksela? Plast på kanaler: Dei er skrud fra undersida eller er dei klippsa og skrudd??? svar på et og ett spm å ikkje bland svara hehehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2007 Listene mitt på døra er med dobbeltsidig tape.... De i bunn av døra sitter med 3 torxskruer og 2 på bakdøra. Bare å se i bunn av døra på innsiden så ser du skruene. så er det bare å dra lista rett av. dekselet på kanalen er skrudd under og fra siden. men de på siden er under et deksel som du må ta av først. bare å nappe rett av. etter å skrudd av alle skruene drar du kanalen rett ut. sitter med et klips på framskjerme. samme med den lille på bakskjermen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2007 Listene på døren: Er dei skrudd? eller er dei berre å nappe ut? vist dei er skrudde må eg ta av dørdeksela?Plast på kanaler: Dei er skrud fra undersida eller er dei klippsa og skrudd??? svar på et og ett spm å ikkje bland svara hehehehehe Ble litt rabaklalahabla svar ja. Jeg la ikke merke til det sto med listene på døre jeg, svarte kun på det andre, som da sitter i skruer og "plugger" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...