Klima virker ikke som det skal.

Anbefalte innlegg

Etter at jeg hadde ute klimaenheten, får å montere Rns-e, har den ikke virket som den skal. Når jeg setter den på Auto begynner vifta å gå på fullt, men blåser ikke kaldt, enda det er veldig varmt i bilen. Jeg har kjøleskap i bilen og der blåser det kaldluft inn, kan virke som et spjel som ikke åpner for kaldluft eller noe : klø : . Jeg får heller ikke valgt tvangskjøring av all luft ned til bena, den pøser bare all luft i dysene oppe fortsatt. Kan det være noe justering eller kalibrering?? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en 04mod a4.

Min holder seg stabil, dvs like feil, ikke noe som kommer og går, varmluft har jeg ikke prøvd.

edit: blåser ikke varmt heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tips?

Hørte at man kan ta en gruninnsilling av klimaen, kan man gjøre dette uten Vag-com?. Direkte på klimaenheten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i vag-com og tok en grunninstilling på klimaen, det gjorde susen : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.