#1 Skrevet Juli 16, 2007 Etter at jeg hadde ute klimaenheten, får å montere Rns-e, har den ikke virket som den skal. Når jeg setter den på Auto begynner vifta å gå på fullt, men blåser ikke kaldt, enda det er veldig varmt i bilen. Jeg har kjøleskap i bilen og der blåser det kaldluft inn, kan virke som et spjel som ikke åpner for kaldluft eller noe . Jeg får heller ikke valgt tvangskjøring av all luft ned til bena, den pøser bare all luft i dysene oppe fortsatt. Kan det være noe justering eller kalibrering?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 hmmmmm. ser jeg noe av di samme feilen her hell?? hvordan bil har du da?? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=92051 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 Det er en 04mod a4. Min holder seg stabil, dvs like feil, ikke noe som kommer og går, varmluft har jeg ikke prøvd. edit: blåser ikke varmt heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2007 Ingen tips? Hørte at man kan ta en gruninnsilling av klimaen, kan man gjøre dette uten Vag-com?. Direkte på klimaenheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2007 Fikk tak i vag-com og tok en grunninstilling på klimaen, det gjorde susen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...