ats ett eller annet! sjeldne?

Anbefalte innlegg

ATS 6-13 tror jeg..aldri sett slike før!

sjeldne, info etc?

Photo-0083.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kan vel trygt kalles sjeldne ja! Er de verdifulle? Tja, det vet jeg ikke helt... Jeg vil tippe at de er fra tidlig 80-tall, designet tyder på akkurat det!

Samme felg i hvit:

ats_telefon6x13.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjeldne sikkert, men pene?? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de var fete i hvit! men mangler en tomme i bredden...tror jeg lar de bli med bilen de sitter på i pressa da bare...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hvite settet (alle 5) ligger til salgs for 350 Euro... Har gjort det en stund da, så om de er verdt så mye kan vel diskuteres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de var fete i hvit! men mangler en tomme i bredden...tror jeg lar de bli med bilen de sitter på i pressa da bare...

ta dem av og lakker dem eller gi dem en shinings da vel, får sikkert litt for noen strøkne slike felger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ATS "telefonfelg" kom i salg omtrent samtidig med ATS Cup rundt 1977. Det var vel først og fremst introduksjonen av Porsche 928 med slike felger som bidro til at dette designet ble populært. Dimensjonen er 6x13 med ET 33 mener jeg å huske. Ble levert både i sølv, hvitt og sortpolert.

Ikke mange igjen av disse felgene lenger gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de sitter på en bil på høggern på hensmoen, hønefoss så bare å hente! ;)

jeg så de på en bil der i går...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.