Hjelp! haster =) Kan noen sjekke delenummer for meg?

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på :

3A0 907 379 E

og

3A0 907 379 D

Noen fysisk forskjell eller ulike egenskaper på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.

E står for biler med elektronisk diff har jeg fått vite nå. Kan denne da brukes på min gl (som jeg tviler på har elektronisk diff?

Og sånn strengt tatt så er det vel kun 907 379 D som har noen betydning for om delen skulle passe eller ikke? Da de tre første tegnene er "årsmodell" ?

anyone?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tre første betgner modellen delen er laget til ja..For eksempel er 3BG (eller 3B6) Passat fra 2001->2005

Når det gjelder delen din så finner jeg den min AKTE og det står det samme der som du selv har funnet ut at den med E på slutten er for biler med elektronisk diffsperre, noe jeg tviler på at din fremhjulsdrevne 1.8 GL har.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tre første betgner modellen delen er laget til ja..For eksempel er 3BG (eller 3B6) Passat fra 2001->2005

Når det gjelder delen din så finner jeg den min AKTE og det står det samme der som du selv har funnet ut at den med E på slutten er for biler med elektronisk diffsperre, noe jeg tviler på at din fremhjulsdrevne 1.8 GL har.. :)

Men en XXX 907 379 D burde i prinsippet fungere på min burde den ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg tro, men hvis jeg blar opp på Golf fra 96 har de delenr B og C og ikke D og E..Men det kan være fordi min AKTE ikke oppdaterer seg etterhvert som delenr endrer seg såklart :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil jeg tro, men hvis jeg blar opp på Golf fra 96 har de delenr B og C og ikke D og E..Men det kan være fordi min AKTE ikke oppdaterer seg etterhvert som delenr endrer seg såklart :)

Hva er forskjellen på B - C - D da isåfall?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei.... de seks siste angir åssen type del det er... de fire første hvilken modell den tilhører (eller ble brukt på først). Ta f.eks felger,en felg kan hete 171 601 025 C da er det alu til golf 1 mens heter den 1K0 601 025 C så er det til Golf V,de går ikke omhverandre selv om de 3 første siffrene er eneste som skiller.

Men over til disse delene dine.

Forskjellene er at det er ett chassisnr skille så B er for biler prod før 1/7 96 uten EDS

C er for biler prod før 1/7 96 med EDS. D er for biler etter 1/7 96 uten EDS

E er for biler etter 1/7 96 med EDS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.