#1 Skrevet Juli 16, 2007 Har kjøpt en Golf 4 som selger sa det var alarm på/i. Er det noe plass jeg kan sjekke om dette stemmer? Det er ingen knapper e.l. for å koble ut eventuell kupeovervåking osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2007 sett deg inn i bilen, lås dørene og sett nøkkelen i tenninga og vir om, da skal de tute og ule om du har alarm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2007 Har kjøpt en Golf 4 som selger sa det var alarm på/i. Er det noe plass jeg kan sjekke om dette stemmer? Det er ingen knapper e.l. for å koble ut eventuell kupeovervåking osv. Blir jo litt dumt å finne ut at du har alarm om du ikke vet å slå den av da....... Så jeg anbefaler vel ett besøk hos "sakkyndig personell"..... Eller det er jo ikke alle som har bryter da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2007 sett deg inn i bilen, lås dørene og sett nøkkelen i tenninga og vir om, da skal de tute og ule om du har alarm Ok, dette skal jeg prøve, men kanskje lurt å vente til i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2007 Blir jo litt dumt å finne ut at du har alarm om du ikke vet å slå den av da....... Så jeg anbefaler vel ett besøk hos "sakkyndig personell"..... Eller det er jo ikke alle som har bryter da men Regner med at den slås av og på med fjernstyringen til nøkkelen. Slik var det på min A3 -04 modell ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2007 Biler med original alarm har vel rød lysdiode ved låseknappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2007 Biler med original alarm har vel rød lysdiode ved låseknappen? Stort sett de fleste nyere VAG har denne røde dioden uavhengig av om det er alarm eller ikke. På en 2003 model Golf Exclusive jeg hadde var det fabrikkmontert alarm UTEN kupeovervåking. Golf 4 kom ikke med denne funksjonen mener jeg å huske(mulig jeg tar feil, men fantes ikke på listene når jeg bestillte bilen høstten 2002). Måtte utvide den fabrikkmonterte alarmen med komponenter(kupeovervåking/glassknusesensor) fra DEFA for og få denne FG-godkjent den gangen. derfor finner du ingen knapp til å skru av kupeovervåkingen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2007 sett deg inn i bilen, lås dørene og åpne panseret... Det gjorde susen for min Golf Iv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...