#1 Skrevet Juli 16, 2007 Trenger litt hjelp anngående støtdemperbytte forran på en audi 80 1994mod 2.0. Skulle gjerne ha hatt et bilde/skisse om hvordan det er oppbygd, øverste del av støtdempern, der støtdemperlagret/foringen er.. Får ikke festet dette sikkelig, lurer på om jeg har glemt ei skive eller noe. er noen millimeter vandring på støtdempern i toppen, som ikke lager en fin lyd akkuart.. Har satt alt sammen sikkelig, og skrudd det ned. Så det må være noe jeg har glemt, men ikke vet jeg hva. Så har noen en tegning, eller ei skisse om hvordan det er oppbygd, motas det med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2007 Er grei illustrasjon i AKTE, men det skal faktisk kunne være noen mm vandring der når alt er på plass.. Fjæra skal egentlig sørge for at det sitter nok, men jeg har ofte selv lurt på denne konstruksjonen! Rekkefølge: Øverste mutter, toppskål, karosseri, hylsemutter, fjærbeinslager (PS, pass på retning!) fjærskål, støvhette, demper. Lyden kan oppstå når fjæra sklir litt på fjærskåla ved sving og bevegelse, men det går vekk med litt tid. Jeg er helt sikker på at det har vært flere tråder om dette, men jeg er ikke kar om å finne det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 ja, litt merkelig konstruksjon ja.. Kjøpte nye lager i dag, fikk med ei tegning.. er ei skive som jeg glemte, som ikke var der fra før heller tydligvis.. Håper og bli kvitt lydene når jeg får skifta lager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...