#1 Skrevet Juli 17, 2007 Heisann.. Skal bytte clutchmaster'n på Corradoen imorra..Ikke peiling på hvordan jeg gjør det, ikke kikka der engang jeg, så bare lurte på om dette er vanskelig/knotete? Noe jeg bør være obs på? En liten guide hadde vært bra Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2007 Ingen som har gjort dette på en corrado før? Har en liten følelse av at jeg kanskje må ned med bærebrua for å komme til ;/ Stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 da var clutchmastersylinderen bytta, var ikke no stress heldigvis, var bare til og skru vekk kjølevæsketanken så kom man godt til.. Men nå går pedalen bare i bunn, så meg jeg dra den ut selv og jeg får ikke luftet...noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2007 Fant ut at det bare var og fylle bremsevæskebeholderen helt full, og dermed pumpe/lufte på mastersylinderen, funket som bare det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2007 Hehe, du har bare stått for hele tråden aleine du? Men uansett er det jo nyttig informasjon for andre Corrado-eiere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2007 Bytta bremsemaster på min A4, og fikk veldig problem med å lufte systemet etter at ABS delen var helt tømt for væske. Vær litt obs på dette. Pedalen fadet ved hard bremsing. Tok meg to liter væske for å få lufta skikkelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...