#1 Skrevet Juli 17, 2007 Ultimat for Sahara kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2007 Flere bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 Sånn en man skulle hatt ja! Hadde jo ikke trengt hus da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2007 En slik en såg jeg faktisk nå under båtfestivalen i Ålesund. Kom kjørende mot meg i ei trang gate, stor-høg å jævli... Ble nesten redd Den var kvit som på bildet med noen sykler hengende bak.. Svære dekk å "bråka" litt. Den var utenlandsk. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2007 Steike så fet, , sånnen vil jeg ha da, mye råere en tradisjonelle campingbiler. var jo døds fet og praktisk inni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2007 nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2007 Den hva jo helt konge! Noen som vet hva herligheten koster?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2007 TØFT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2007 Den hva jo helt konge! Noen som vet hva herligheten koster?? Som jeg skulle til å skrive selv. Helt konge og lurer på pris lappen på den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2007 det er hva jeg ville kalt fet kåk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2007 Som hysterisk motstander av campingbiler/vogner og dertil matchende spikertelt/grilldress, så må jeg si at DETTE, det falt i smak!! Likte særlig det med en kjekk liten KTM bakpå med noe som ser ut som egen heisbar platform! Genialt! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 17, 2007 Kjøp sånn og man blir kongen på campingplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 17, 2007 Kjøp sånn og man blir kongen på campingplassen Med denne behøver man ingen campingplass, du bare parkerer oppå fjellknausen på utsiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 17, 2007 Det der kunne jeg faktisk hatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 24, 2007 Må faktisk innrømme at når jeg ser sånt får jeg litt stolthetsfølelse av arbeide på MAN verksted.. håper vi får en sånn en inn en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2007 Å dæven,denne hadde det vært noe og tatt seg en rundtur i. Eller bo i den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 25, 2007 Nei nei.. Dette er myyyye kulere "campingutstyr": 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...