#1 Skrevet Juli 17, 2007 Hei Fikk i dag pakke fra Autogeek.net Skal vaske bilene litt senere nå, men lurte på om hvordan man vasker den mikrofiber-"votten" og mikrofiber-klutene (watermagnet og poleringskluten)? Alt er Meguiars-produkter. Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2007 Hei Både vaskevotten, water magnet og microfiberklutene kan vaskes i vaskemaskin. 40 grader, IKKE skyllemiddel, Milo funker bra og sett på hurtigvask. Det som også er lurt er å skylle votten og water magnet towl godt i vann etter bruk. Da vil jeg tro dem varer litt lenger og du får bort møkk/skit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 Ok. Skal vaskevotten vrenges eller no? Hvor lenge kan man regne med at en slik vaskevott varer? Lurer på om jeg skal bestille en til ved neste bestilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2007 Alle mine meguiars vasketing går i maskinen på 90grader. Vasker det alltid i maskin etter hvert bruk for å være sikker på at all møkk blir ordentlig borte. Har vasket vaskevotten i maskinen sikkert 15-20 ganger nå, men ingen antydninger til slitasje. Ikke vreng vaskevotten, da kan du risikere at all møkk ikke blir skylt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2007 Helst skal prdouktene vaskes for seg selv, på 40 Grader. Ville kjørt votten alene iallefall. Water Magnet og MF klut kan vel gå sammen. Autogeek selger Microfiber detergent.. Denne anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2007 Autogeek selger Microfiber detergent.. Denne anbefales. Som er?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2007 Vaskemiddel for Microfiber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2007 Ok. Takk for gode svar. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...