Turbotrykksmåler Audi A4 B6, noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hallo ja,

Noen som kan hjelpe meg litt. Er litt keen på en måler, men vet ikke hvor jeg skal sette den. Har mest lyst på en som står i stolpen, men det må MATCHE sorte interiøret som stolpen er trekt med. Ergo, ikke blank plast feks. Videre har jeg funnet denne løsningen som kan være aktuell:

6835.jpg

(denne er også i fargene til audi, altså rødfargen :D )

Noen andre forslag og hvor mye stress er det å trekke den slangen igjennom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumpitibump anyone?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slangen er vel igrunn null stress å dra igjennom. Det er gjort på 2 gode minutter.

Om du ikke vil ha den i stolpen så er det en sånn holder å få kjøpt som du skrur/limer fast på dashen i området ved stolpen der f.eks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke noe skruing :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det denne fra ECS siden ingen andre gode forslag kom opp :)

Ser jo ikke så galt ut:

6637.jpg

6698.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På denne siden så sender du inn A-stolpen din, og de lager en som passer. Er 60 mm instrument da

http://www.supremepowerparts.com/applications/1997-2001_Audi_A4_Quattro_1.8T.aspx/50/5199/_SPP_A_Pillar_Pod

Oi, den var ikke dum du!!! Får sende de en mail. Høre hvilken type lys etc det er i den og om man kan velge mellom noen forskjellige! Den var rå, takk for svar. Liker at det er litt OEM look over ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den holderen til luftdysa var ikke dum. Blir billigere om flere bestiller eller? kunne tenkt meg en slik jeg óg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte i S4(c4) igår:

DSC_0012 (Small).JPG

DSC_0014 (Small).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er den supremepower... linken for første generasjon A4, og ikke 8E.

Slik jeg har forstått det har 8E noe airbagfunksjon i a-stolpen, så der ville jeg ikke skrudd inn

noe som helst.

ECS air-vent saken virker veldig diskret og pen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du hadde fått trekt den opp så den gikk i et med stolpen hadde det blitt pent.. Sånn som de på den siden det er linket til her, utenom det syns jeg ikke det ser pent ut med "påklistra" holdere i stolpen!

Den til Luftdysene var jo knall, skulle hadde en sånn selv jeg!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt de mail ang B6 E8, de har valget der så det burde jo gå. Er airbag der ja, men ikke i veien. Dessuten kan man velge 2002 - 2004 mod der! Om ikke tar vi gruppekjøp fra ECS, Ok?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.