Anbefalte innlegg

Hvis man setter trykk inn på siden der hvor n75 ventilen skal sitte, skal det være tett der? Jeg hadde av min her om dagen og kjørte trykk inn på den for moroskyld, og den holder ikke tett, begynner vel og lekke ut ved "stammen" (ned mot manifoilen) ved ca 1 bar...: klø :

Hvis den skal være tett, har dette noe og si på bilen når den lekker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lekker og, har tenkt å legge ut spørsmål om det samme, men det slapp jeg nå, min klarer ikke bygge en halv bar der engang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkasje på vakumsiden er da aldri riktig :P Regner med du blendet den andre slangen til n75.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekkasje på vakumsiden er da aldri riktig :P Regner med du blendet den andre slangen til n75.

jeg tok wg`n helt av og satt kompressoren inn på der hvor n75 egentlig skal gå inn. Jeg fikk nettop brodern til og gjøre det samme med en brukt en han hadde på jobben, og den var akkurat lik...

det blir jo kjørt trykk fra n75 inn der når maks trykk er nådd når man kjører, så det har vel da ikke noe og si om det lekker litt der? for n75 ventilen gir vel ikke så veldig mye trykk for å hjelpe til og åpnet wg`n? hvis wg`n da lekker for mye gjennom den veien så vil det vel si at man da vil få høyere trykk pga at det blir for lite trykk der og fjæra holder den igjen?:confused: eller er jeg helt på bærtur?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må egentlig si jeg ikke forstår hva du snakker om. Skal ut å titte på bilen min jeg, så skal vi se om jeg er litt mere med. ellers kan jeg sikkert ta en kjapp tur å møte deg neste gang jeg er på Hadeland. Så kan vi ta en trykktest med "trykktestern" min :) Den funker gull for meg, og har alltid gjort det så :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må egentlig si jeg ikke forstår hva du snakker om. Skal ut å titte på bilen min jeg, så skal vi se om jeg er litt mere med. ellers kan jeg sikkert ta en kjapp tur å møte deg neste gang jeg er på Hadeland. Så kan vi ta en trykktest med "trykktestern" min :) Den funker gull for meg, og har alltid gjort det så :)

hehe, kansje litt rart forklart, men prøvde meg på en tegning i paint (er rå på paint: haha : ) det er kansje lettere og forstå.

wastegate.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.