#1 Skrevet Juli 17, 2007 Lurte på om det går an å ettermontere hanskerom på min golf med airbag for den hylla jeg har er jo rimelig dårligt til å oppbevare ting i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2007 Lurte på om det går an å ettermontere hanskerom på min golf med airbag for den hylla jeg har er jo rimelig dårligt til å oppbevare ting i. ja det skal gå fint.. min kommer fra en bil med airbag og det var bare å flytte over.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2007 Man får kjøpt et hanskerom som erstatter hylla. Er bare noen få skruer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2007 Og hva koster den ny hos møller? Hylla som er der er jo latterlig, alt blir jo slengt ut derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2007 Circa 400-500 kr ser det ut til. Fire forskjellige farger, lås er ekstrautstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2007 Bytte ut hylla?Så vidt jeg har sett på Golfer med hanskerom er denne ovenfor.Får ringe til møller å bestille i morgen da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2007 Den som sitter ovenfor ble fjernet av VW fordi de fant ut at airbagen måtte sitte der. Dermed kom de først med hyllen under, som etterhvert ble byttet til et litt mere ordentlig hanskerom. Faren min kjøpte ny Vento i 94, men denne kom med airbag og hylle. Da kjøpte jeg nedre hanskerom til ham i julegave, noe han (og spesielt mamma) ble veldig glad for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2007 takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...