#1 Skrevet Juli 17, 2007 Hepp, søndag 22. Juli er det nytt lokallagstreff. Oppmøte på vanlig sted, bak Bunnpris ved sluppen kl 19.00. Tar med Skiltplater for de som vil ha. Vel møtt! Kart: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Kommer meg nedover fra ferie 5 aug.... Når blir neste!?! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Er det mulighet for å få sitte på nedover eller Vidar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 Er det mulighet for å få sitte på nedover eller Vidar? Åffkårs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2007 Tar en tur jeg og.... Noen spesielle planer for treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2007 Er det noe mulighet for å få kjøpt skiltplater utenfor treff-tidspunktet? Er alene med junior og han skal sove... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2007 Kommer desverre ikke. Feirer burdag jeg da Spise kaka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2007 feire bursdag med Audi gutta ? tipper de fleste gutta klarer fiiint å spise kaken din skal se om jeg får sneket meg bort i fra væranda bygginga å skli inn til byen en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2007 Kommer innom jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2007 Hadde vært kjekt om noen kunne stillt med vag-com. Min funker ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...