#26 Skrevet Juli 22, 2007 Se på Top fuel drag bilene, der må motoren demonteres og bygges opp igjen etter hvert drag!!!! Der er motoren tynet MAX og litt til. Whiliams formel 1 team sin raceingeniør hevder at hvis motoren vare lengre en et løp er det for mye matreiale i komponentene. Så hvis man vil ha en racing bil må man regne med minst 2 delere skruing til 1 del kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 22, 2007 top fuel henter vel ut 5-6000hk. Formel 1 motorene må vel holde i minst to race helger med de gjeldende reglene..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 22, 2007 Mer bilder og film fra treffet takk Debatter om holdbarhet kan vi ta i de behørige forumsdelene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 22, 2007 Og BMW'en til VS. Tja; 'alle' har vel problemer en gang i blant: Om noen flere enn Mr Strand himself er interessert, så ligger det litt flere bilder av hans bil fra Gatebil her --> http://gallery.raboc.org/Strand_UR90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 23, 2007 "Se hva som skjer"? ... er det ikke meningen at det skal fungere altså når man trimmer motor? Hvis du drar "strikken" så langt at den ryker, har du da ikke dradd den for langt? Er du ikke enig at den aller beste tuneren er den som bygger en versting og som alltid fungerer? Forklar gjerne litt hva du mener... Hællæ nå var det først og fremst bilder av bilen min jeg ønsket meg da. snakker for meg selv nå. og dra strikken langt er veldig artig den tiden det fungerer. jeg holder på med r4r kun for å ha det gøy denne gangen var det bolten på sramme hjulet regreim som røk tvert av. hva blir det neste gang mon tro?? sån må jeg bare regne med, er en del av gamet. men er litt kjedelig at bilen har ståt rolig i 2 år og når den kommer tilbake med være motor en noen sinne . er enkelte på dette forumet mere opptatt av når det stopper. de fleste her skjønner hva jeg mener virker det som og hvilken tuner er det som har bygd en bil som alltid fungerer ?? vet ikke om noen jeg men nok om det noen som har bilder ?? MVh freddy:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 23, 2007 a3 kjørte inn ved slaktern. der dem kjørte på banden da den kom der så hade dem en lekasje det røk tur pansere og hoppet ut med pulverapperat og rev av panser for og se men trengte den ikke. tror det var noe lekasje på noe olje og noe mer kansje ble i vertfall regnbu farger på asfallten etter den. men tror ikke dem fikk repet det i løpe av dagen så den ikke på banen på søndag. Blokka sprakk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 23, 2007 Blokka sprakk..... Da er det vel strikken som ble tøyd langt da kanskje? Mr tresko har jo byttet motor godt over 20 ganger i golfen sin... Mange som trur at det er den samme motoren som har vært der hele tiden! Men den fungerer da nesten hver gang det er treff! Lenge! Uansett, denne syns jeg er ganske fet da, noe alà silden sin: BTW husker ikke at bildet er tatt, men det er ikke så rart om man ser på klokkeslettet... 13 juli var vel fredagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...