#1 Skrevet Juli 18, 2007 jeg har ett problem med en 2,8 v6 som står i 100en min. det virker som den kutter på lavt turtall. den dør ikke helt. uansett om den er varm eller kald. er værst når jeg holder under halv gass på ca 2000 rpm. må slippe gassen helt om og gi gass på nytt. da kommer den. men i det siste har det bare blitt værre. er det dysene eller pluger som kan være synderen? eller bensin filteret? evnt andre forslag??? mvh sigmund nilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 opp..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2007 tar imot alle forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2007 ingen som har vært bortig dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2007 Jeg vil anta dette er lambda sonder som må byttes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2007 vil det komme opp om jeg kjører en diagnose test? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2007 Ja d vil det... Viktig å holde turtallet mellom 1800-2200 når du kjører testen.. Det er lambda'en jobber best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2007 hvordan gjør jeg denne testen da? har aldri vært borti denne før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2007 Må ha et diagnoseverktøy. Så enten noen i klubben med VAG.COM eller bilverksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...