#1 Skrevet Juli 18, 2007 Hvordan er dørlisten på Golf 4 festet?? samme gjelder listene på støtfangerane....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Er bare vanlige klips på dørlista om jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Dørlistene er bare festet med dobbelsidig tape også er det noen "styre tapper" for å få listene rett på. Listene i fangeren sitter med klippsett på plass og de sitter ganske så godt merket jeg når jeg byttet mine. Tok tilslutt av fangeren for å presse de ut fra baksiden så jeg ikke ødela hullene til festene i fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 er det små hull i dørene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2007 er det små hull i dørene da? Er små hull i dørene ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...