#1 Skrevet Juli 18, 2007 Hvordan få av disse ? Skal bytte instrument "plater" så hadde vært litt kjekt og fått di av... men tørr ikke dra alt jeg makter, tror ikke di tåler all verden ;p veit ikke om det har noe og si med det er en Audi A3 8L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Om det er samme på denne som på eldre audier.. skal de rett opp.. jeg har brukt gaffel med stort hell Jan brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 som Jan Brede sier. gaffel. jeg brukte to smørkniver. en på hver side og jevnt press. virker som du skal rive istykker hele skiten men så plutselig spretter den av. gjerne rett i øyet ditt eller et sted som du ikke så lett finner den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 takk for det prøve det etterpå da ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...