#1 Skrevet Juli 18, 2007 Er på jakt etter noen som har kjøpt baklys fra Custom Auto Craft... Jeg lurer på hva de er merket med og om de er godkjent på noe vis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 henrik Haugen på forumet her har kjøpt ifra dem. de var ikke merket med noe som helst sist jeg så på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Jeg har kjøpt, de er ikke E-merket.. Men betydelig billigere enn orginale V8-lys til 6000kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 Står det ingen andre bokstaver noe sted på lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2007 det står ingen ting på lampene. her er forresten bilde av bilen min med slike lamper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2007 Er det din bil de bruker som eksempel? Kult Noen som vet hvordan og hvor jeg kapper inn på v8 plata? må det plastsveises og blir det synlig at den er kappet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2007 Du må skjære vekk 2-3 cm i skiltåpningen. Mange som har gjort det før. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=29912 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=18394 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=5661 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=4451 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2007 Er det din bil de bruker som eksempel? Kult Noen som vet hvordan og hvor jeg kapper inn på v8 plata? må det plastsveises og blir det synlig at den er kappet? ja det er bilen min, det var broren min som eide den da. tror faktisk den var den første med de baklampene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 18, 2007 Genialt Når jeg ser etter er det dette som sitter på bilen fra før, bare at istedet for og sote lyktene er de lakkert svart så det nesten ikke kommer lys igjennom : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2007 Det er vel den som er merket: Audi 100/ 200 sedan / limo (1982-1988), Audi 5000 Sedan / Limo USA/CANADA(1982-1988) som jeg vil ha? den det står v8 på er jo låsen i plata... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 18, 2007 Tidlige 100/200 har låsen over skiltet, som på 80/90, mens de senere modellene har låsen ved høyre ryggelys. Originalt fra Audi finnes bare den senere modellen i helrødt, men CAC har altså fått laget en tidligere versjon uten låshullet i lampen, så ja, du vil ha den tidlige modellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2007 Da er nye baklys på vei Komme til pappa :klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 19, 2007 det er bare å legge ut bilde da du har montert de lampene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2007 Ble det røde eller svarte på deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 20, 2007 Det blei svarte som natta er lang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 20, 2007 Gleder meg til å se bilder. Har fundert på å kjøpe de svarte uten midtstykket selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 26, 2007 Da kom postmannen innom i dag Så nå har jeg pakket opp og montert en som prøve og jeg kanikke si annet en at jeg er fornøyd Legg merke til hvor bra lys det er i den hjemmesota venstrelykta : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 26, 2007 haha..den sota er jo nesten farlig å kjøre med? ingen som ser når du bremser jo. Men sleng ut bilde av hele rekka montert da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 26, 2007 Har ikke fått montert den midterste delen enda, må korte den inn et par cm først... Så det drøyer nok et par uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...