#1 Skrevet Juli 18, 2007 Var og fikk kjøpt nye dekk idag til min Audi, og fant da ut at den ene felgen har fått en liten sprekk på innsiden: mad : Denne må da sveises så fort som mulig. Noen som vet om noen som tar seg av slike ting eller hvor jeg kan henvende meg? Holder til i Stavanger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Eg fekk sveisa hull på ronal turbo felgene mine hos ryfylke aluminium på forus:) kosta 3-400kr.. Med skjøt på innsiden og utsiden.. Fyr igang Arne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Ryfylke Alu. 51819750 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2007 Åh, konge Rune!! Slår på tråden t de eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2007 Crap, de kunne ikje før i uke 32 pga. ferie. Finnes ikje någen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2007 Er det ikke en som holder til bak Maxi i Sandnes som retter opp felger? Muligens de kan sveise også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2007 MR2 Marcus? EBB? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2007 Hvem er MR2 Marcus? Jo, kunne prøvt å slått på tråden til EBB og. Petter: du har ikke et firmanavn eller nummer jeg kan nå han/de på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2007 Dekk1 - Sandnes (Tidligere Euro Dekk) Gravarsvn. 11 4304 Sandnes Telefon 51 62 46 31 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2007 Mr2 Markus jobber på CHC helikopterservice og har bygget en av verdens råeste MR2... Mulig han har mye å gjøre men er petimeter til fingerspissene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2007 Ah, han med den mr2`en ja...med kamelonlakk og 2 hinsides potter skrått bak? Dekk1 - Sandnes (Tidligere Euro Dekk)Gravarsvn. 11 4304 Sandnes Telefon 51 62 46 31 Takk skal du ha:) Ringer og hører jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2007 Det stemmer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 20, 2007 Jan Erik Kluge her på forumet er jo fling med TIG, men vet ikke om han kan sveise alu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2007 Hmmm, der sier du noe. Han kan jeg også høre med. Takker for tipsene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 22, 2007 Du kan jo prøve metallproduksjon AS som ligger nede ved gamle tou bryggeri i stavanger. http://www.metallproduksjon.no Vet de også har mye å gjøre, men er verdt et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2007 De skal jeg prøve, takker for tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...