#1 Skrevet Juli 18, 2007 Bygge om fra manuelle seter til elektriske... ' Har ikke begynt å plukke ut de gamle setene mine enda da jeg ikke har hatt spess tid til overs i det siste da jeg er hjemme-pappa for tiden... Men fant ut at det er forskjell i infestinga på manuelle kontra elektriske stoler. Det kommer antagelig en pakke i posten i morra med vange for Elektriske stoler... Spørsmålet mitt er da: Det fremste festet i gulvet er det sveist eller bolta? Gidder ikke rive ut interiøret bare for å se etter... Om vangen er sveist i gulvet må jeg få tak i noen som kan sveise om dette festet for meg før jeg begynner å demontere hele skyssen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Du må nok frem med vinkelsliper og sveiseapparat ja. Den saken midt på foran må vekk, og nye fester på hver side må sveises inn.. Det er ikke skrudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Ok, takker... Var akkurat dette jeg håpet jeg skulle slippe, men hva gjør man ikke for å få "alt utstyr" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2007 Noen som har bilde av gulvet i en C4, uten gulvteppet? Fortrinsvis foran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...