Redningsaksjon: Knekt dyse 2.2 5E

Anbefalte innlegg

Fikk telefon fra en kompis nå, som skulle skifte dyser i bilen sin (86 mod 100 quattro)

Disse vet man bruker på å sitte godt, men han endte opp med å knekke den ene dysa jevnt med toppen

 

Noen som har greid å få ut en knekt dyse som har en god forklaring på hvorda dette bør angripes? Vil jo helst å slippe å ta toppen av den, men er jo siste utvei det..

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru av innsuget og trykk resten av dysa ned i innsugskanalen. Har gjort det samme selv. Knakk rett over o-ringen. Var på en golf I men skal være ganske lik innsugskanal og dyse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk telefon fra en kompis nå, som skulle skifte dyser i bilen sin (86 mod 100 quattro)

Disse vet man bruker på å sitte godt, men han endte opp med å knekke den ene dysa jevnt med toppen

 

Noen som har greid å få ut en knekt dyse som har en god forklaring på hvorda dette bør angripes? Vil jo helst å slippe å ta toppen av den, men er jo siste utvei det..

 

Ole Kristian

 

Jeg knakk en dyse rett over O ringen

Klarte å kutte O ringen med lite flatt skruhjern som ble slipt kvast

Fikk dratt ut resten av O ringen og hentet opp resten av dysa med magnet

Var litt klatt når motor sto i bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.