#1 Skrevet Juli 18, 2007 Fikk telefon fra en kompis nå, som skulle skifte dyser i bilen sin (86 mod 100 quattro) Disse vet man bruker på å sitte godt, men han endte opp med å knekke den ene dysa jevnt med toppen Noen som har greid å få ut en knekt dyse som har en god forklaring på hvorda dette bør angripes? Vil jo helst å slippe å ta toppen av den, men er jo siste utvei det.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Skru av innsuget og trykk resten av dysa ned i innsugskanalen. Har gjort det samme selv. Knakk rett over o-ringen. Var på en golf I men skal være ganske lik innsugskanal og dyse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Fikk telefon fra en kompis nå, som skulle skifte dyser i bilen sin (86 mod 100 quattro)Disse vet man bruker på å sitte godt, men han endte opp med å knekke den ene dysa jevnt med toppen Noen som har greid å få ut en knekt dyse som har en god forklaring på hvorda dette bør angripes? Vil jo helst å slippe å ta toppen av den, men er jo siste utvei det.. Ole Kristian Jeg knakk en dyse rett over O ringen Klarte å kutte O ringen med lite flatt skruhjern som ble slipt kvast Fikk dratt ut resten av O ringen og hentet opp resten av dysa med magnet Var litt klatt når motor sto i bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...