Trenger hjelp å tips. Show bil krasjet.. hvem kan fikse??

Anbefalte innlegg

Ja da har en av norges råeste A3er krasjet å trenger et karoseri verksted eller noen proffer som kan dette å kan gjøre jobber perfekt. Det gjelder å bygge ny fremsjerm å slikt

 

Det gjelder den Audi a3 camelon me air rider... Den har tatt hele høyre sida på vei hjem fra rudskogen..!!

Men da ingen karoseri verksteder i haugesund er god nok med slikt spør jeg dere om dere vet om noen i norges land som fikser slikt? Det som er problemet er jo at sjermen må bygges ut da felgene skal inni der når den senkes max..

 

: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at Alf Teksum kunne ha klart dette, men tror han er FYLT opp for en god stund fremover.

Ta en tlf til firmaet hans og spør etter han og om han har mulighet til dette.

Firmaet ligger i Brumunddal (20km unna Hamar)

 

Firmaet heter Audi & Folkevogn (eller omvendt) ;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan prøve bo racing i bergen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

M-design ved Morten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da har en av norges råeste A3er krasjet å trenger et karoseri verksted eller noen proffer som kan dette å kan gjøre jobber perfekt. Det gjelder å bygge ny fremsjerm å slikt

 

Det gjelder den Audi a3 camelon me air rider... Den har tatt hele høyre sida på vei hjem fra rudskogen..!!

Men da ingen karoseri verksteder i haugesund er god nok med slikt spør jeg dere om dere vet om noen i norges land som fikser slikt? Det som er problemet er jo at sjermen må bygges ut da felgene skal inni der når den senkes max..

 

: eek :

 

Eh.. ein liten tanke. Framskjermer som er 1,5cm breiere en normalt?? Det kan vel hjelpe deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er vist bilen snart klar igjen. Men blir ikke vist før til våren.

 

Er en Ivar Aasland som har motvilakket den.

 

Eiern skrev dette :

 

Jeg kan sei så mmye at i følge custom cars så kommer dette til å bli ein av norges "råeste" motivlakkeringer.

bilen komme på house of kolor kalender

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se den igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen? Noen som kan linke opp ett bilde av hvilken bil dette er snakk om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilen igjen, og kanskje endelig få turen jeg ble lovet med den :P

Skal bli spennende å se hvordan den ser ut med annen lakk, og muligens noen andre ting som er gjort med den. Spessielt siden det var lakken som gjore veldig store deler av denne bilen; når jeg kom hjem en kveld og denne sto på parkeringsplassen, så lurte jeg på hvem som var på besøk som hadde blå A3 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.