Anbefalte innlegg

hei er det noen som har forslag til styling til min a6 avant?

a6 ch.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så mye som skal til!

 

- Lakker bilen helt ned

- Få noen fine 19" felger

- Kjøp nye endestusser

 

Da er du langt på vei!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes faktisk du allerede er meget langt på vei, jeg :) Men som det sies: lakker helt ned, gjerne justerbart senkesett, samt noen pene 19", så trenger du ikke mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6 fronten til Dietrich er ikke så ille...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så mye som skal til!

 

- Lakker bilen helt ned

- Få noen fine 19" felger

- Kjøp nye endestusser

 

Da er du langt på vei!

 

+litt senk, og sørg for at nye felger har ET32 eller der omkring, så ser det mye bedre ut!

A6 er (i mine øyne hvertfall) så fin i utgangspunket at man ikke trenger å gjøre stort mere enn det som allerede er nevnt...

 

Edit; du kan jo også montere ASP=2935628[O]Type=Audi[O]Model=A6[O]Year=2000[O]Klasse=11"]denne nede i fangeren, så er du i mål:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jeg lurte på å ta på rieger styling i vinter ka mener folket?

rieger1.jpg

rieger2.jpg

rieger3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei jeg lurte på å ta på rieger styling i vinter ka mener folket?

 

Syns ikke noe om denne i det hele tatt.

Alt for skarpe linjer i forhold til bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har forslag på felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fronten til Reiger der var lekker! Go for it.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har forslag på felger?

 

Forslag: Senk ,lakkere helt ned som nevnte over her, kanskje RS6 fronten eller prøv deg på S6 front og kjøpe noen kule felger av type KAHN

 

Essensen blir da: diskrete mods og bruk pengene på noe skikkelig fete hjul som få/ingen har

 

Eksempel: RSC.jpg

KAHN sin hjemmeside http://www.kahndesign.com/

 

Her også kan du sjekke litt. http://www.kahnstore.com/

 

Lykke til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter forslaget til Lars her,Kahn er RÅTT! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har RS6 styling på min , Coilovers , og 19" felger.

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6557 for bilder.

 

 

Får jeg spørre hvor du har kjøpt RS6 grillen og da også gitter i fangeren? Har kikket rundt over alt, og er vanskelig å finne noe med audi ringene i. NBS sier også at de er ute etter rs6 grill til A6 grunnet stor etterspørsel, men det er visst vanskelig å oppdrive : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forslag: Senk ,lakkere helt ned som nevnte over her, kanskje RS6 fronten eller prøv deg på S6 front og kjøpe noen kule felger av type KAHN

 

Essensen blir da: diskrete mods og bruk pengene på noe skikkelig fete hjul som få/ingen har

 

Eksempel: RSC.jpg

KAHN sin hjemmeside http://www.kahndesign.com/

 

Her også kan du sjekke litt. http://www.kahnstore.com/

 

Lykke til;)

 

 

Får min støtte dette forslaget oxo ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allroad chromelister nede på dørene kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så mye som skal til!

 

- Lakker bilen helt ned

- Få noen fine 19" felger

- Kjøp nye endestusser

 

Da er du langt på vei!

 

Hvordan bli lakken etter en stund når du har lakkert helt ned?

Blir ikke lakken veldig oppskrapt av steinsprut osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakken har holdt seg kjempe bra hos meg. Jevnligt vedlikehold er tingen der som på resten av bilen.

 

Å et tips til Chris Thomas, hva med å fjerne takrails'a med det samme du er igang. Jeg vet at dette er som å hive bensin på et bål her inne. Men igjen min ble levert uten takrails og jeg synes det er bare nydeligt på de bilene. Mange positive sider ved dette b.a unikt utseende, optisk senking, gjør bilen kanon clean og strømlinje formet m.m.

Jeg var selv skeptisk da jeg hørte om ideen først, men det var bare helt til jeg fikk se en bil uten. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg spørre hvor du har kjøpt RS6 grillen og da også gitter i fangeren? Har kikket rundt over alt, og er vanskelig å finne noe med audi ringene i. NBS sier også at de er ute etter rs6 grill til A6 grunnet stor etterspørsel, men det er visst vanskelig å oppdrive : bråk :

 

Gitter til fanger er kjøpt hos Quality Autoimport..

Grillen er en orginal A6 fanger som er modifisert, satt inn RS6 gitter og ringer.

Har du A6 med facelift kan du kjøpe orginal RS6 grill og modifisere denne, det går ikke på preface.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei er det noen som har forslag til styling til min a6 avant?

 

Nei laker helt ned, fete felger + litt senk! Da har du konge bil!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gitter til fanger er kjøpt hos Quality Autoimport..

Grillen er en orginal A6 fanger som er modifisert, satt inn RS6 gitter og ringer.

Har du A6 med facelift kan du kjøpe orginal RS6 grill og modifisere denne, det går ikke på preface.

 

Ok, har nok desverre pre-facelift modellen... Pent utført modd på grillen din forresten ;)

 

Og Lars; ser du har samme problem som meg. Bilen henger litt med rumpa etter senking. Går helt fint å fjerne den gummidingsen som sitter oppi mellom fjærbeinet og karosseriet. (Fjærbeinlageret om jeg ikke tar helt feil). Da får den mer riktig høyde fremme. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min med moderate tiltak:

Lakkert helt ned(fra den var ny)

Senk

19" RS6

S6 lister dører og grill oppe og nede.

Speil

Andre enderør

+ litt andre små detaljer som er kult...

Skal ikke så mye til før det blir vakkert synes nå jeg.

IMG_0883.jpg

IMG_0885.jpg

IMG_0887.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei er det noen som har forslag til styling til min a6 avant?

 

Mange tips om å lakkere helt ned her og jeg er forsåvidt enig, men ville kanskje nøyd meg med å foran og bak og latt kanalene være sorte. Synes ikke SÅ godt på din mørkegrønne bil. Uten skvettlapper blir kanalene sannsynligvis fort stygge med lakk selv om man bruker lakkmykner etc.

 

Tips om felg: Se i div brosjyrer og på nett. RS4/RS6/BBS/Antera/TSW etc etc har endel ok til ok priser. Kahn koster over 20k for 4 felger, dvs det koster å være kar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange tips om å lakkere helt ned her og jeg er forsåvidt enig, men ville kanskje nøyd meg med å foran og bak og latt kanalene være sorte. Synes ikke SÅ godt på din mørkegrønne bil. Uten skvettlapper blir kanalene sannsynligvis fort stygge med lakk selv om man bruker lakkmykner etc.

 

Tips om felg: Se i div brosjyrer og på nett. RS4/RS6/BBS/Antera/TSW etc etc har endel ok til ok priser. Kahn koster over 20k for 4 felger, dvs det koster å være kar ;)

 

Nja jeg ville ha lakkert helt ned ser mye bedre ut og bilen blir mye mere hel i seg selv, syns jeg da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja jeg ville ha lakkert helt ned ser mye bedre ut og bilen blir mye mere hel i seg selv, syns jeg da

 

ja det er finere, men mye mer upraktisk og kanalene må sannsynligvis lakkeres hver vår hvis bilen brukes hele året.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min med moderate tiltak:

Lakkert helt ned(fra den var ny)

Senk

19" RS6

S6 lister dører og grill oppe og nede.

Speil

Andre enderør

+ litt andre små detaljer som er kult...

Skal ikke så mye til før det blir vakkert synes nå jeg.

 

Dette var en råkul bil. Likte "Allroad" listene på sidene!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.