#1 Skrevet Juli 18, 2007 Har ei rein motorblokk stående.. dette er 16v motoren min som er fullstendig demontert! er litt redd for rust i sylvegger o.l er det da greit og smøre inne sylvegger med fett? slik at det ikke ruster? eller er dette fy fy? eller finnes det noen andre lagringsmåter for den? /Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 smør inn med motorolje med jevne mellomrom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Når man kjøper nye sylindere til luftkjølt VW (ja, disse kommer løst), eller f.eks. bremseskiver, så er disse satt inn med voks, tilsvarende hulromsvoks (tectyl). Jeg ville gjort det samme. Enkelt å spraye på, og enkelt å vaske vekk med f.eks. rødsprit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 hmm.. det tenkte jeg i grunn ikke på.. men, har jo alt egentlig klina den inn med fett alt uansett.. tenker på .. rens av vann/olje kanaler.. hvordan gjøre dette? siden blokka først er rein, så hvorfor ikke VASKE shiten i samme slengen sett at gasolin selger noen giga "piperenser" aktige greier til dette formålet? noen som har testa detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2007 piperensarane funker fint. vaska min motor med det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...