#1 Skrevet Juli 18, 2007 Etter å ha lest litt om andres LMM problemer for å finne et svar på fusking og hvorfor bilen dør når jeg skal ta igang noen ganger(vil ikke opp i turtall) prøvde jeg å ta av kontakten til LMM(det jeg tror er kontakten hvertfall ). Da gikk den dårlig som den skal, men når jeg skal plugge den på ser jeg at den mangler en kontakt på den connectoren. Connectoren er også delvis ødelagt i plastiken så det har tydligvis skjedd noe her. Kanskje verdt å få med seg at dette er en ombygd 200 20v(ikke noe jallaopplegg, men noe er det vel i forhold til org.). Skal det være sånn at den ene kontakten mangler? Og, noen som vet hva som isåfall dette kan forårsake? (se bilder) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Enda ett bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Det mangler også en på min. Tror det skal være sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 Er uansett enkelt å se om det er en 'ekstra' ledning i gummikappen? Hadde en writeup som viste hvordan en skulle teste disse, men den husker jeg ikke hvor ble av.. Tror jeg postet den her en gang i tiden i hvertfall! Fant den.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78703&highlight=lmm+maf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2007 Takk skal du ha. Håper bare det er her jeg har multimeteret da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...