#1 Skrevet Juli 18, 2007 Kom beskjed i displayet om slitte bremseklosser. Er det noe stresså bytte dette selv mtp at det er sensorer på bremsene, eller bør jeg sette denn inn på verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Jeg vil anta sensorene sitter som på biler flest, bare i et lite spor. Enkelt å bytte klosser, å bytte sensor er lurt å gjøre i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 Det er lett å bytte klosser foran på A4 B6. De nye klossene skal også ha ledninger for bremsevarsel, det er bare å koble denne ledningen til kontaktene for dette. Kontakten er nr 8 i bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 Litt trøblete å få den gamle kontakta fra hverandre og den nye sammen igjen. Ellers piece of cake. Ny sensor, ledning og kontakt sitter faststøpt i to av de nye klossene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2007 Takker for hjelp. Da gjør jeg det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2007 Husk at stemplene i calipperene bak må både skrues og presses samtidig for å få de inn igjen. Foran presser du med ei stor tang eller tvinge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...