Anbefalte innlegg

Tilbud om å kjøpe en A6 2.5 TDI ganske gunstig. Men dette med kammene har skremmt meg litt..:)

Bilen er en 99 modell, kun 83000km ca. Importert i 2003, stått siden pga økonomi til han som tok den inn.

Starter og går greit, er litt oljelekk på den, kjennes tight og fin ut å kjøre. Turbo har rast, han satte inn en brukt, men den tok og kvelden.. Har kjøpt inn ny turbo.

Saken er at jeg hadde kunne tenkt meg og fått sjekka at den bare har gått 83000km.. Er med servicehefte og allt.. Så det stemmer jo, ser veldig hel og fin ut inni, blå, men eller fin:)

Har navi og tv, tlf, cruise quattro, ja, det meste. Så får meg en billig bil hvis det stemmer.

Kan jeg lese ut dette med vagcom f.eks? Eller er det noen som har en hiddenbase som kan sjekke?

Send meg gjerne en sms så sender jeg chassie nr. 92859757

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring din lokal Audi forhandler så kan han søke den opp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne dem ikke, og de h.... tysk bilene ... bla bla bla... Har sikkert gått 480 bla bla... Service?? Nei.

Gikk ikke an å søke uten reg. nr, selv om dem sjøl tar inn ALLE bilene sine fra tyskland :)

Men men. Tenkte om noen andre kunne hjelpe, for der var d ikke no service..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sjekkes i vag com/ vas..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, har bestillt meg det, kommer vel i morgen håper jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sjekkes i vag com/ vas..

Er nok redd det ikke er tilfelle med denne bilen.

Oki, har bestillt meg det, kommer vel i morgen håper jeg

Et råd er å ikke lese seg blind på denne kilometerstanden. Sjekk bilen grundig og ta hensyn til det ved beslutning om kjøp eller ei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har den hjemme, bilen ser bra ut, lite lakkskader, hele fine skinn seter uten sprekkdannelser eller noe.. Men er noe som irrer litt i bakhodet :)

Kan ikke sjekkes med vagcom, kan møller sjekke med sitt utstyr da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spander på den en NAF test, kan fort bli en smart avgjørelse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FØler jeg har erfaring selv til og bedømme dette, er mekaniker, men sef. ikke på Audi. BIlen gir et bra inntrykk, men.. Litt i tvil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke litt rart med turboras og oljelekkasje etter 83000km?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo... Er det som skurrer.. :)

Men hadde jeg fått lest av eller sjekket, så hadde jeg hatt dok. på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke litt rart med turboras og oljelekkasje etter 83000km?

turboras på 83' behøver ikke å ha noe å si.. Er jo maaange som kjører på en slik måte at de dreper turbo'n på mye lavere km enn det(lar den ikke kjøle seg ned osv).. men, seff.. hvis det er flere slike ting, som tuboras, oljelekkasje ++ så ville ihvertfall jeg vært litt skeptisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt uvanlig med oljelekkasje på disse motorene?

Men du skal IKKE se bort i fra at bilen er skrudd tilbake til en kilometerstand rett over det den hadde ved siste service. På den måten får den "komplett service-hefte" og blir kanskje lettere å selge enn en som er kjørt 100.000km mer uten dokumentert service på disse km.

Høres uansett ut som at dette er en bil som ikke har blitt behandlet slik den skal, og det kan derfor være unormalt høy slitasje på motor, drivverk og understell etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.