Anbefalte innlegg

Noken som veit om ein plass ein kan få kjøpe samme ende stusser som RS4 har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også på jakt etter endestuss til Passat 2006 modell......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ebay. eller svendsen eksos!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen Eksos har ikke imponert meg, ihvertfall ikke de som ligger på Forus ved Stavanger.

 

Har vært innom der sikkert 5-6 ganger og ingenting skjer......

Ikke får de inn noe nye varer som jeg kan bruke selv om jeg har fortalt de hva jeg ønsker.

 

Eneste positive er at hvis jeg skaffer den selv så skal de ihvertfall montere den.

 

Men at det skal være så vanskelig å få fatt i noe til meg, det skjønner jeg ikke når det er dette de lever av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp vært hos svendsen og montert nye stusser i vente på effektanlegget, vurderer å få de over på effektanlegget da de er kulere enn de som sitter på miltek anleggene. Tok en time, nye 4,2 tommers stusser på og perfekt fit og sveis. Om noen kan eksos er det Svendsen. De er raske, effektive, og vet hva de driver med. Fra de jeg kjenner og mine egne erfaringer fra før og nå har jeg til gode å høre noe negativt. Du får ta turen til Oslo, der driver de i det minste sjappa seriøst ;)

30744.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svendsen eksos i Bergen og er veldig bra!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ikke noen som kan liste opp noen nettbutikker som selger ende stusser i div utførelser ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også vært hos Svendsen i Trondheim og montert stusser på min A6, proft og hurtig gjort, og med ett forbedret utseende... Anbefales...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Remy: hva tok de for jobben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.