Anbefalte innlegg

Hei. noken som veit ka som donker i bilen min når eg har full sving? Noken som evt har den delen... Håpe noken kan hjelpa meg fort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det kan være en fordel om du beskriver situasjonen når dette oppstår litt bedre. Hastighet ? Ved akselerasjon ? Over dumper ? Foran eller bak ? osv

Bærekule, Bærearm, eller drivledd er vel det vanligste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry,selfølgelig... de sjer ved full sving framme... Sjer som regel når eg skal ta ein u sving eller rygger å snur....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjullager, bærearmer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og der kom det siste jeg ikke klarte å lire ut i sted lol

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thx... Hjulager er de iverfall ik... drivledd el bærearm kan de være... noken som veit kor eg kan kjøpe dette til ein ok pris eller har dette? Er til Høgre side

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg vil anbefale deg å ta kontakt med noen som kan litt bil. Dunkelyd tilsier at noe er veldig slitt og det er ikke lurt å bare kjøre videre uten å vite hva det er.

det beste er mange ganger å jekke opp bilen og bende litt mot foringer og ledd, ser da fort hva som må byttes.

På min S6 hadde jeg dunkelyd i fartsdumper og han hadde en tendens til å vandre i veien. Da måtte jeg bytte nedre bærearm begge sider. Der var både foringer og bærekule helt utslitt. Kosta litt og du kan ikke skifte disse uten trykkluft

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey... takk skal du ha... sjekke dette imåra tenker eg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noken som veit kor eg kan få tak i kkk 27/28 turboen og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Kan også være topp lager i støtdempere og/eller fjærene (hvis den er senket). Jeg hadde sistnevnte på min S4. Etter jeg byttet til fjærer i org lengde forsvant problemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset,men den er ik senket enda...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.