#1 Skrevet Juli 18, 2007 som topic sier, noen som veit om det er bra ? skal være på en einser ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2007 Kommer ann på hva du skal bruke det til. Om du bygger banebil så ville jeg valgt HR eller KW. Du har sikkert sett en sølvgrå einser med 16v på banen de siste årene. OZ turbo eller Schmith TH line felger. Denne har kjørt på banen MASSE med HR gewinde og poly foringer. Den funker meget bra. Kjører 1,13 runder på rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2007 da sier vi det funker bra skal ikke være til bne bruk, mest til show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2007 Står Weitec på golfen min, En ting er sikkert det går lavt nok til show. Og funker bra på veien. toppjustering både framme og bake. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2007 Weitec er vel også KW-produserte sett så kvaliteten burde jo være bra. Har ingen erfaringer med Weitec selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2007 Står Weitec på golfen min, En ting er sikkert det går lavt nok til show.Og funker bra på veien. toppjustering både framme og bake. Mvh Hvor stivt er dette senkesettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 19, 2007 Hvor stivt er dette senkesettet? Stivt nok. kan ikke kjøres på det stiveste for da hopper bilen på dårlig vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 19, 2007 Hvor stivt er dette senkesettet? Hvor stiv er en stokk?? Hva vil du måle stivheten i??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2007 Hvor stiv er en stokk??Hva vil du måle stivheten i??? ingen grunn til å være vanskelig! regner med du forstår like godt som meg hva han mener, og de av oss som har prøvd forskjellige produkter, vil kunne svare på dette på en fornuftig måte.... jeg endte opp med weitec fjører, da disse er forholdsvis komfortable kontra stort sett det meste annet jeg har testet, det ble også sagt, når jeg hadde samme problemstilling som deg, at weitec justerbart også innehar til en viss grad større komfort enn eks. vmaxx/supersport og andre sett i samme prisklasse.... en annen ting å ta i betraktning er vel at justert i bunn, er det svært få, om noen, som fortsatt innehar noe som kan kalles komfort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 19, 2007 Hvor stiv er en stokk??Hva vil du måle stivheten i??? Roan johan...Venta på den der! Ole Johhny: takker! Da blir det stivt nok hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2007 Kjempe fornøyd med mitt sett på Passaten(ikke justerbart) Ble lav og kanskje litt stivere enn ønskelig for kona, men vi gutta vet best.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2007 Weitec gewinde er igrunn mye samme som KW, da de er eid av de. Står KW på halvparten av alle komponentene i settet... -Er også profilert ganske så mye i forskjellige racingklasser rundtom slik som Bilstein, H&R, KW så er nok bra greier. De har også et hav av forskjellige gewinde de fleste biler, alt etter hva krav og behov man har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...