Anbefalte innlegg

Har en kompis som jobber med eieren av den bilen! Eieren virker meget seriøs, aldri sett den svinkjørt eller lignende. Virker som en rolig og ellers ok eier;) Kan høre med kompisen min om den er så bra stand som jeg tipper;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener denne er nevnt feler ganger her på forumet. Om du søker så mener jeg det sakl finnes mere info om denne. Blant annet noen om folka på NAF som hadde blåst no clutch og greier? Eller er jeg heeelt på jordet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kompis som jobber med eieren av den bilen! Eieren virker meget seriøs, aldri sett den svinkjørt eller lignende. Virker som en rolig og ellers ok eier;) Kan høre med kompisen min om den er så bra stand som jeg tipper;)

 

om du gidda d, så hadde jo d vært supert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah, kjenne han som har den, har tatt godt vare på den, den ikke blit stygg kjørt,

 

håpa nu dein e d værtfall:) når æ hadde BB-racing a4'rn, så va æ et par gång på hjul etter dein, men ingen reaksjon.. så d tyda på et par ting, en roli å særiøs eiar...

har vel heller ikje sett dein i no spes stor fart neij :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ringt på denne engang tidligere, selger virker meget seriøs...Prisen er den samme som for et halvt år siden. Mener å ha hørt at den har vært chippet tidligere men sitter vist org. program i den nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. okei:)

så dein før salg før ca 10mnd sia.. men hadde akkurat mista lappen då, så æ trakk mæ...

faint ut at æ trængte ikje å kjøp mæ ny bil når æ ikje hadde lov å kjør dein :P

hadde heller gti-turboen i stede:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett han der i noe spess høy fart. Tror han er rolig i traffiken. Men om det er blåst clutch eller noe sånt det vet jeg ikke. Fin bil allefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri sett han der i noe spess høy fart. Tror han er rolig i traffiken. Men om det er blåst clutch eller noe sånt det vet jeg ikke. Fin bil allefall :)

 

okei... mein å ha hørt nåkka om d der.. men d e jo længe sia... trur nok ikje dein biln hadde vært på veien om han har kjørt utn clutch så lenge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei... mein å ha hørt nåkka om d der.. men d e jo længe sia... trur nok ikje dein biln hadde vært på veien om han har kjørt utn clutch så lenge :)

 

Nei, det tror ikke jeg heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... kansje mainn bære sku legg sin egen bil ut t salgs :)

å heller kjøp dein S4'rn sjøl :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.