#1 Skrevet Juli 19, 2007 Hei! jeg heter Terje og er helt ny her. Kjøpte en nydelig a6 1999 for ett og et halvt år siden, av en brukt bil butikk. Den hadde gått 142,000 da vi kjøpte den. En dag til jobben stoppet den bare, midt i køa.... Fikk tauet den inn til værkstedet til sviger bror og fikk koplet den til hiddenen.. ikke kontakt med styrings enhet til inj pumpe. kjøpte inn den ifra Bosch til 7500,- etter at vi hadde byttet den viste det seg at herdinga på kammene var slipt bort og vippe armer og pushere lå strødd.... Spørsmålet mitt er vel egentlig ganske enkelt.. What to doo?.. leste et sted at reklamasjons retten er 5 år på nyere brukt bil og 2 år eldre bruktbil. snakket med selgeren istad, og han var bare villig til og betale 9000 kr, og det er ikke nok til og dekke kammene en gang: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2007 Det er opprettet en samletråd rundt dette problemet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47293 Ville startet her. Ellers begynner folk å få overkommelige priser på denne reperasjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2007 Prøver der jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2007 Si til svigerbroren din at han er udugelig pga han bytter hjernen når det er kammene som er gått i oppløsning. Regner ikke med at du ser de pengene igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...