#1 Skrevet Juli 19, 2007 Når jeg skulle hjem fra en kammerat i går kveld å kom å låste opp bilen så jeg først at det var rotete inne i bilen. Jeg tenkte ikke noe mer over det før jeg satt meg inn i bilen å så at cd-spilleren var vekk. Når jeg da så bak i bilen så jeg at de hadde kunst det lille vinduet i bakdøren. Bilen stod parkert på en gjesteparkering i et borettslag, og det var sikkert ikke mer enn 50m til det nærmeste huset. Skjønner ikke at de tørr... Utenom cd-spilleren stakk de av med jakken min og en pc-veske med laptop, ekstern harddisk, pass og noen andre ting. Så vis noen kommer over en billig svart packard bell easynote laptop med 17" skjerm for de gi en lyd. Innbruddet skjedde i lønnborglien(eidsvågneset). Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2007 Sjukt!! Ska holde ører å øyne åpne!! Antar at dette blir anmelt, ikkje at det skjer så veldig mye mere men hjelper på statistikken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2007 what??lønborglien?jeg bor i lønborglien,hvilken parkeringsplass var det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2007 Det ble anmeldt med en gang, men det er vel lite sansynlig at de noen gang blir tatt. Parkeringsplassen ligger et stykke oppover, tror jeg var i nr 160. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2007 ja når du kommer forbi der bussene står,rundt svingen,så går det en vei ned til høyre,stor parkeringsplass???jeg har to til tre biler stående + atv`n min ståendes der,trodde det var sikkert her oppe...hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2007 Det er så sinnsykt dritt at ingen kan klare og la andres eindom være i fred! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2007 Det er så forbannet! Jeg hadde bilen min parkert innerst inne i en garasje i Bergen Motorbåtforening (bønes/straume området), når jeg kom tilbake igår var felgkapslene mine stjålet, de som dekker for hjulmutterene... Dersom noen ser noen som PLUTSELIG har fått seg nye hjulkapsler fra orginale RS4 felger er det bare å TYSTE til meg!! Dette er selvfølgelig bare småtteri i forhold til innbrudd, men sinnsykt irriterende! Fortsatt god ferie! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2007 har du funne ut noe mer???en kamerat av meg ble frastjålet noen felger,som tyder på at den/de som stjal felgene er den/de som stjal tinga dine...han har funnet de igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2007 har du funne ut noe mer???en kamerat av meg ble frastjålet noen felger,som tyder på at den/de som stjal felgene er den/de som stjal tinga dine...han har funnet de igjen.. Ok, vet du hvor han fant de igjen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...