Oslo: Trenger hjelp med å få presset på nye foringer foran.

Anbefalte innlegg

Har et STORT problem.

Bilen står på bukker nede i garasjen. skulle bytte nedre bærekule og tok ned hele bærearmen for å letter kommer til siden nedre bærekule på bilen var poppnagglet: dum : Når jeg da først var i gang så tekte jeg å bytte foringene også. Fikk de av, men har ikke sjangs i havet å få de nye på: flau : Er det noen i Oslo/Akershus som har anleding til å hjelpe meg? Selvfølgelig mot betaling.

 

Send meg i så fall en PM eller ring meg på tlf 46 46 56 55.

 

P.S. Er 89 modell Golf cab det gjelder om det har noe å si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Rune eller Joachim eller Rudi som holder til på Skedsmo. der er det garantert presse å låne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk med Rune eller Joachim eller Rudi som holder til på Skedsmo. der er det garantert presse å låne ;)

 

Will do.:) Fikk på plass den ene, men du skulle bare bankes på (den bakre på barearmen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jakten på en hjelpende hånd kan avsluttes:) Er utrolig hva man får til når man bare har tilgang på 1 stk STOR skrustikke: smil : Tok vell sånn ca 51 sekunder å få den siste foringen på plass. Alt montert igjen og alle klunkelyder er borte:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.