#1 Skrevet Juli 19, 2007 Har et STORT problem. Bilen står på bukker nede i garasjen. skulle bytte nedre bærekule og tok ned hele bærearmen for å letter kommer til siden nedre bærekule på bilen var poppnagglet: dum : Når jeg da først var i gang så tekte jeg å bytte foringene også. Fikk de av, men har ikke sjangs i havet å få de nye på Er det noen i Oslo/Akershus som har anleding til å hjelpe meg? Selvfølgelig mot betaling. Send meg i så fall en PM eller ring meg på tlf 46 46 56 55. P.S. Er 89 modell Golf cab det gjelder om det har noe å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2007 Snakk med Rune eller Joachim eller Rudi som holder til på Skedsmo. der er det garantert presse å låne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2007 Snakk med Rune eller Joachim eller Rudi som holder til på Skedsmo. der er det garantert presse å låne Will do. Fikk på plass den ene, men du skulle bare bankes på (den bakre på barearmen). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2007 Jakten på en hjelpende hånd kan avsluttes:) Er utrolig hva man får til når man bare har tilgang på 1 stk STOR skrustikke: smil : Tok vell sånn ca 51 sekunder å få den siste foringen på plass. Alt montert igjen og alle klunkelyder er borte:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...