#1 Skrevet Juli 19, 2007 Har et problem anngående bensinmålern og temp målern i en 80 2.0 94mod. Snakka med noen på møller, dette var nokk en spenningsregulator eller hva de kalte det. Så jeg bytta den, og alt ble bra. tempmålern våkna til live, og viste det den skulle gjøre. Men la etter vert merke til at bensinnåla kanskje ikke viste det den skulle, viste en kvart tank mere enn den skulle. Samme dag som jeg bytta, døde plutselig tempmålern igjen, men bensin nåla virker fortsatt.. og nå viser den faktisk rett, etter at jeg fylte full tank så har den kommer seg.. Hva kan være galt her? Nå er altså tempmålern problemet, stoler forsatt ikke helt og fult på bensinnåla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2007 prøv å bytt den grå føleren som står på det røret ut ifra toppen(ved siden av en blå), denne styrer temp måleren til kjølevannet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...