Vestfold: Sivil MC Sandefjord

Anbefalte innlegg

Observerte en sivil MC på mandag.

Skiltnr er DP 5905!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. Hvem ser skiltet på en MC?? Farge/type? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en BMW K 1200 GT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykkelen er for øvrig sølvgrå av farge og føreren heter Kjetil. Kjetil er en hyggelig og rettferdig kar. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. Hvem ser skiltet på en MC?? Farge/type? :D

Den som ligger bak kanskje?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorsykler jeg tar igjen er så mistenkelige at jeg ikke trenger nummeret for å forstå at det er noe muffens! :D

Hehe.. 'Hyggelig og rettferdig'.. Er vel ikke noe hyggelig eller rettferdig ved å bli tatt av en sivil sykkel? Alle er dumme og drittsekker idét du får overrakt en bot eller må levere lappen! (Selv om en sannsynligvis oftest tenker 'Der fikk jeg for alle de gangene, det ble billig pr. lovbrudd, i det minste..' i sitt stille sinn!)

Vi får håpe vi ikke ser 'the business end' av den sykkelen! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg var så heldig å ble stoppet av han.. Sivilen hadde liggi bak han og målt gjennomsnitsfarten. fikk 4700 i bot. hadde gjennomsnits fart på 103,5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget var vel som sagt ja, hvis man ligger bak, ikke dra forbi...

Tror ikke ho jenta som var stoppa av han syntes han var så kul å treffe he he...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.