#1 Skrevet August 15, 2004 Hei! Vurderer å kjøpe en Audi 80, denne bilen har manuelle vinduer i dag, men eg kunne tenkt meg å fått el. vinduer. Noen som hveet om det eletriske ligger klart så det er berre å få fat i vindusheisen og kanappane? mvh Roger Indrebø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2004 gjør nok ikke det, men er jo smal sak å strekke de ledningene når du uansett må inn i dørene for å montere et motorkit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2004 noen som har koblisng skjema for dette??? sånn at jeg kan få en oversikt over arbeidet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2004 Har tenkt litt på det samme faktisk.. Monteringen er jo ikke no stress, men hvor jeg skal trekke kablene, hadde blitt ett større problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2004 vist eg får et koblings skjema så skal jeg takle resten, må liksom han en oversikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2004 noen som hvet om dei selger motor kitt til desse? eventuelt hvem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2004 http://www.norskbildelesenter.no har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...