Lol, bmw = sug, men enda værre når man ikke kan kjøre den

Anbefalte innlegg

haha... er det mulig.. xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i all verden skulle han oppi der å burne etter i utgangspunktet lurer jeg på. Smartass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i all verden skulle han oppi der å burne etter i utgangspunktet lurer jeg på. Smartass.

Det samme lurte jeg på... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en IDIOT !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahah, sånne skulle ikke hatt bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahah, sånne skulle ikke hatt bil
Hehe det er jo derfor de kjører BMW ;): haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det er jo derfor de kjører BMW ;): haha :

:( Syntes nå bmw er fine biler jeg da :S ( har hatt et par )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:( Syntes nå bmw er fine biler jeg da :S ( har hatt et par )

Det synes vel egentlig de fleste. Men det må du bare bli vant til. Så fort det kommer en eller annen tråd om BMW så kommer det spydige komentarer fra Pål. Bare å bli vandt til det. Jeg har slutta å bry meg jeg nå.: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, første gang jeg har sett noen take under en burnout! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det synes vel egentlig de fleste. Men det må du bare bli vant til. Så fort det kommer en eller annen tråd om BMW så kommer det spydige komentarer fra Pål. Bare å bli vandt til det. Jeg har slutta å bry meg jeg nå.: vinke :
Hehe man må regne med litt fyring og spydige kommentarer om Bmw på et VW/Audi forum ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte fra Ikea på leangen igår (Med tung henger) så det kom et par styla bimmere etter meg i 2 feltern.. Da gjør jeg som normalt å gir gass :) dem klarte ikke å kjøre forbi.. da koser jeg meg.

Håper dem skifter bil når dem ikke klarer å komme forbi. (dem prøvde i allefall 3 ganger å komme forbi, men neida..hehe) :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen til at han sto oppi skråninga der var vel fordi dekkene var på korden på innsida fordi bilen er senka og bmw ikke klarer å lage skikkelige bakstillinger : smil :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe:) skulle ikke tro det var mulig engang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnen til at han sto oppi skråninga der var vel fordi dekkene var på korden på innsida fordi bilen er senka og bmw ikke klarer å lage skikkelige bakstillinger : smil :: bh :

: rock : : rock : : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke hva som skjedde engang jeg da.. Greit at den vippa over, men traff den noe eller var det bare kreftene som vippa den rundt?

Tenker han drar til mexico eller noe sånt fremfor å dra hjem og si: pappa, noen stjal bilen din og rulla med den: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :
haha, første gang jeg har sett noen take under en burnout! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va de en norsk bil??: klø : ? høres sann ut da og kan se ut som de på skilta men ser ikkj dei godt nok.

Grunnen til at han vippa er vell for han brå bremsa når de bare var tre hjul i bakken: haha :

Uannsett idiot:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen stjal bilen din og rulla med den: smil :

Eller : "noen" stjal bilen din, og jeg rulla med den. :)

eller : "noen" stjal bilen din og rulla med den, uansett hva du hører av andre var det ikke meg! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

buahaha, polske bmw rånera. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååååå... herregud!! at det går ann... sjønner faen ikke hvorfor han holder på oppi en skråning..?! : klø :

Talentløst!! Til pass for han! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.